Get Adobe Flash player

Довгострокові програми

«СТЕПОВА ЕЛАДА» - культурулогічна програма
«ЛІДЕРСЬКИЙ МАРАФОН 2017» - для осередків міського самоврядування
«ФОРМУЛА УСПIХУ» - міський інтелектуальний конкурс для старшокласників
«ПІВГОДИНКИ НА ЦІКАВИНКИ» - міський конкурс для учнів 3-4 класів
«ЛІДЕР - ФЕСТ» - фестиваль лідерських проектів
ПОЛОЖЕННЯ МІСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ -ОГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «МАКСИМА» («MAXIMA»)
"ЯРИНА" - комплексна народознавча програма
«НА КРАЩОГО ЮНОГО МАЙСТРА НАРОДНИХ РЕМЕСЕЛ»
"СОБОРИ НАШИХ ДУШ" - міське літературно-мистецьке свято
"СВЯТИЙ НАУМ НАВЕДЕ НА УМ" - міське свято
«КРОК У МАЙБУТНЄ» - міська виставка з дизайну
"ПРОЛІСКИ" - освітньо-виховна екологічна програма
«МІЙ РІДНИЙ КРАЙ – МОЯ ЗЕМЛЯ» - міська щорічна виставка-конкурс дитячої творчості
«ЗАМІСТЬ ЯЛИНКИ – ЗИМОВИЙ БУКЕТ» - міська екологічна виставка-конкурс
«ДОБРО В ТВОЄМУ СЕРДЦІ» - екологічний проект для шкіл екологічного спрямування та усіх небайдужих
«МІЙ ДОМАШНІЙ УЛЮБЛЕНЕЦЬ» - міський конкурс на кращий малюнок, оповідання фото по догляду за твариною
«СОНЯЧНІ ГРОНА» Художньо-естетична програма
"ТВОРЧЕ МАЙБУТНЄ" - відкритий фестиваль вокалістів, хореографічних та циркових колективів позашкільних закладів м.Дніпропетровська
"НА КРИЛАХ ПІСЕНЬ" - міський фестиваль авторської пісні

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
310
Перегляди статей
950080

ПОЛОЖЕННЯ МІСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ -ОГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «МАКСИМА» («MAXIMA»)

 

МЕТА:

  • підвищення ролі учнівського самоврядування в діяльності освітніх закладів;
  • визначення ефективних методів соціалізації підлітків;
  • підвищення культури ділового спілкування, співробітництва й престижу громадської діяльності школярів;
  • розвиток й популяризація інноваційних підходів в теорії та практиці управлінської діяльності;
  • підвищення ролі національно- патріотичного виховання  засобами учнівського самоврядування;
  • виявлення та розповсюдження успішного досвіду роботи лідерів учнівського самоврядування;
  • популяризація волонтерської роботи серед школярів міста;
  • формування позитивного іміджу лідерів-старшокласників.

 

Учасники конкурсу:

 

осередки учнівського самоврядування шкіл, гімназій, позашкільних закладів міста (учні 8-11 класів).

За умовами конкурсу кількість учасників команди складає не більш 10 осіб.

 

Зміст та завдання:

Фестиваль проводиться у три етапи:

1етап-шкільний конкурс (січень)

2етап-районний конкурс (лютий)

3 етап-міський фестиваль (березень)

 

1.Тур(заочний) «Медіа-формат» .

Презентація діючої моделі учнівського самоврядування в освітньому закладі у форматі відеофільму або відео-презентації (тривалість до 7 хвилин).

У Медіа-форматі представлені відеоматеріали з досвіду роботи осередків учнівського самоврядування, а саме :

- статут, нормативно – правове забезпечення , на підставі якого працює осередок  учнівського самоврядування;

- організаційно - функціональний зміст роботи структурних складових учнівського самоврядування, їх – повноваження;

- взаємодія осередку  учнівського самоврядування з керівником освітнього закладу, педагогічним колективом, батьківської громадськістю ;

- зміст діяльності осередку учнівського самоврядування протягом останнього року (алгоритм, якість та ефективність роботи,розробки проектів,акцій,навчальних програм та тренінгів, портфоліо лідерів).

- взаємодія з  міськими громадськими молодіжними організаціями, районними радами лідерів, Парламентом дітей та учнівської молоді міста;

- участь осередків у міських,обласних,всеукраїнських  лідерських конкурсах, фестивалях, акціях, семінарах, тренінгах, зустрічах;

- співпраця з випускниками навчального закладу – лідерами учнівського самоврядування минулих років.

Заявки на участь у конкурсі подаються за 2 тижні до проведення 1туру .

Відеоматеріали заочного  туру конкурсу  подаються на розгляд журі  державною мовою на електронних носіях до 1 березня  2017 року

 

2.Тур (очний) «Неформат».

Презентація творчого портрету лідерської команди з використанням рекламної  продукції ( банери , флаери, буклети, канцелярські приладдя , атрибутика, елементи одягу, газети в електронному чи друкованому форматі , стіннівки – за вибором учасників конкурсу).

- гімн, девіз, символіка, традиції, цінності, пріоритети, спадкоємність лідерських поколінь, подальша громадська та професійна діяльність  випускників );

- досвід ділового співробітництва з  керівництвом, педагогічним колективом , батьківської громадськістю, дитячими та молодіжним громадськими організаціями;

- ефективність та результативність роботи ,реалізовані ідеї, програми , проекти команди;

- особливості виховання лідерів в команді,залучення до суспільно-корисної роботи молодших школярів;

- лідерські події, знахідки та відкриття.

Тривалість виступу не перевищує 15 хвилин.

 

Відеофільм або відео-презентація, а також  рекламна продукція може бути використані  під час виступу команди у ІІ турі  як драматургічна складова. 

 

Критерії  оцінювання. 

1 тур конкурсу:

  • обґрунтування передумови та мети створення й функціонування моделі учнівського самоврядування в освітньому закладі.
  • розкриття мети через конкретні завдання, використання позитивного досвіду  роботи.
  • чіткість структури моделі ( оригінальність , доцільність, відповідність елементів моделі поставленій меті, органічний взаємозв'язок елементів моделі між собою, взаємодія органу учнівського самоврядування з керівником освітнього  закладу, педагогічним колективом та батьківською громадськістю.)
  • технологічність моделі (апробація моделі в умовах освітнього закладу, різноманітність діяльності органу учнівського самоврядування, відповідність змісту діяльності меті й завданням даної моделі , можливість виміряти результати функціонування моделі учнівського самоврядування);
  • врахування напрямів і профілів діяльності освітнього закладу, виховного потенціалу учнівського й педагогічного колективів , батьківської громадськості (традицій, соціального запиту );
  • організаційно-педагогічне та матеріально-технічне забезпечення функціонування моделі (наявність відповідних положень в статуті закладу, методичних розробок щодо функціонування та розвитку моделі системи підготовки та постійного навчання; наявність матеріальної бази для функціонування моделі учнівського врядування (приміщення, оргтехніка тощо);
  • якість поданих відеоматеріалів (відповідність вимогам конкурсу, грамотність, змістовність, актуальність, акуратність).

 

2 тур конкурсу:

  • змістовність виступу
  •  новизна концепції
  • актуальність ідеї
  • креативність форм і методів реалізації
  • оригінальність та сценічна виразність 

 

На конкурсі працюють  професійне, дитяче та батьківське журі.

Нагородження : переможці нагороджуються почесними дипломами та відзнаками  Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.