Get Adobe Flash player

Школа молодого педагога

Школа молодого педагога

Девіз нашого колективу:

"Ми не намагаємося стати кращими за інших,

ми прагнемо стати завтра кращими за нас сьогоднішніх".

Метою діяльності школи молодого педагога є підвищення педагогічної майстерності молодих та малодосвідчених педагогів Палацу.

Основним змістом діяльності школи молодого педагога є:

  • формування навичок організації навчально – виховного процесу з вихованцями Палацу;
  • розгляд, розробка, оформлення та ведення ділової документації;
  • проектування та проведення навчально – виховних заходів;
  • забезпечення методичної допомоги молодим педагогам у підготовці та проведенні відкритих занять;
  • ознайомлення з новими підходами, критеріями, вимогами до оцінки освітньої діяльності педагога;
  • вивчення та впровадження в практику сучасних педагогічних технологій і форм;
  • проведення з молодими та малодосвідченими педагогами індивідуальних та колективних форм методичної роботи.

Методи й прийоми роботи з молодими педагогами у Палаці:

  • Знайомство молодих педагогів, які прийшли працювати в Палац, з педагогічним колективом.
  • Знайомство молодих колег з традиціями та здобутками Палацу.
  • Знайомство молодих колег з матеріалами педагогічного досвіду керівників гуртків Палацу через альбоми, узагальнення досвіду роботи й перегляд сценаріїв відкритих уроків.
  • Установлення наставництва для молодих колег.
  • Молоді колеги мають право відвідувати уроки усіх педагогів Палацу.
  • Для молодих педагогів проводяться індивідуальні та колективні консультації.

Форми роботи:

групові:

  • семінари 
  • тренінги  
  • індивідуальні консультації

 

самоосвіта:

  • пошук та вивчення матеріалів по темі
  • опрацювання матеріалів інформаційно-методичного центру Палацу 

Підсумок року підведення підсумків активності педагогів.

Складовими успішного гурткового заняття є: 

  • теоретична підготовка: опрацювання дидактичної літератури, відвідування майстер класів, виставок, музеїв мистецтв, сучасних галерей, тощо;
  • підготовка наочності, роздаткового матеріалу, допоміжних засобів, інструментів тощо;
  • співпраця з колегами, психологами, соціальними педагогами;
  • робота з батьками вихованців Палацу.