Get Adobe Flash player

Методична робота

Снять квартиру посуточно. Быстро снять посуточно квартиру в казани. Снять однокомнатную квартиру посуточно. Помощь в получении ипотеки. Удобное получение ипотеки в сбербанке. Что нужно для получения ипотеки. Отопление частного дома. Как сделать отопление частный дом схема. Частный дом монтаж отопления. Восстановление жесткого диска. Быстрое восстановление информации с жесткого диска. Восстановление данных жесткого диска программа. Кредит с плохой историей. Быстрые кредиты онлайн с плохой историей. Срочный кредит с плохой историей. В какой сервер играть в WOW. Топ world of warcraft серверы. Wow серверы pandaria. Круглопалочный станок чертежи. Круглопалочный станок купить дешево. Самодельный круглопалочный станок. Кредит на покупку квартиры. На долго взять кредит на квартиру. Кредит на покупку квартиры.

Нові матеріали на сайті

Prev Next

Педагоги Палацу вітають всіх з Днем виши…

18-05-2017 Hits:530 Новини Super User - avatar Super User

Педагоги Палацу вітають всіх з Днем вишиванки!

  Педагоги Палацу вітають всіх з Днем вишиванки!

Read more

Вихованці Зразкової школи студії сучасно…

05-05-2017 Hits:1208 Новини Super User - avatar Super User

Вихованці Зразкової школи студії сучасного танцю "Грандіс" відвідали виставку в Центрі української культури "Україна вишивана".

  Вихованці Зразкової школи студії сучасного танцю "Грандіс" відвідали виставку в Центрі української культури "Україна вишивана". Ознайомитись з виробами народної вишивки та традиціями українського народу.  

Read more

В Зразковій школі студії сучасної хореог…

05-05-2017 Hits:1194 Новини Super User - avatar Super User

В Зразковій школі студії сучасної хореографії "Грандіс" відбувся психологічний урок!

В Зразковій школі студії сучасної хореографії "Грандіс" відбувся психологічний урок!   Тема уроку "Яким я себе бачу через 5 років". Психолог вела діалог з дітьми на теми відносин в родині, стосунках в...

Read more

Напередодні проведення АРТ-ТОЛОКИ в Шко…

05-05-2017 Hits:1194 Новини Super User - avatar Super User

Напередодні проведення  АРТ-ТОЛОКИ в Школі лідерів відбулося практичне заняття за темою " Сценарна майстерність"

  Напередодні проведення  АРТ-ТОЛОКИ в Школі лідерів відбулося практичне заняття за темою " Сценарна майстерність"

Read more

ВІДБУВСЯ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ УЧАС…

05-05-2017 Hits:1210 Новини Super User - avatar Super User

ВІДБУВСЯ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ  ДЛЯ УЧАСНИКІВ  ШКОЛИ ЛІДЕРІВ  ЗА ТЕМОЮ  " ПРИРОДА КОНФЛІКТІВ"

  ВІДБУВСЯ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ УЧАСНИКІВ  ШКОЛИ ЛІДЕРІВ  ЗА ТЕМОЮ  " ПРИРОДА КОНФЛІКТІВ"

Read more

26 квітня 2017 року відбувся звітній кон…

03-05-2017 Hits:1263 Новини Super User - avatar Super User

26 квітня 2017 року відбувся звітній концерт у Цирковій шоу-студії «Трюк» під назвою «Трюк» збирає друзів»

  26 квітня 2017 року відбувся звітній концерт у Цирковій шоу-студії «Трюк» під назвою «Трюк» збирає друзів», в якому взяли участь юні вихованці циркових колективів міста Дніпро. Вихованці колективу демонстрували виконання...

Read more

22 квітня 2017 року відбувся майстер - к…

27-04-2017 Hits:1526 Новини Super User - avatar Super User

22 квітня 2017 року відбувся майстер - клас в студії комплексного естетичного виховання

  22 квітня 2017 року відбувся майстер - клас в студії комплексного естетичного виховання з теми "Акторська майстерність та сценічне виконання пісень" для дітей 6 років.   Діти опинялися на імпровізійних програмах телеканалов...

Read more

12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламен…

13-04-2017 Hits:2121 Новини Super User - avatar Super User

12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламенту дітей та юнацтва міста та за участю психолога Палацу І.Дірявко та коодинатора Парламенту, методиста Палацу Сальнікової О.О відбулося семінарське заняття

  12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламенту дітей та юнацтва міста та за участю психолога Палацу І.Дірявко та коодинатора Парламенту, методиста Палацу Сальнікової О.О відбулося семінарське заняття для учасників благодійної...

Read more

В Міському Палаці дітей та юнацтва прош…

10-04-2017 Hits:2378 Новини Super User - avatar Super User

В Міському Палаці дітей та юнацтва  прошли благодійні майстер-класи з писанкарства

В Міському Палаці дітей та юнацтва прошли благодійні майстер-класи з писанкарства   ДЯКУЄМО ЗА ЩЕДРІ СЕРЦЯ, ГАРНИХ ВСІМ СВЯТ!

Read more

ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної піс…

10-04-2017 Hits:2571 Новини Super User - avatar Super User

ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" з першими та другими місцями, зайнятими на V Всеукраїнському фестивалі-конкурсі "ІМПЕРІЯ ЗІРОК" 2017.

  ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" з першими та другими місцями, зайнятими на V Всеукраїнському фестивалі-конкурсі "ІМПЕРІЯ ЗІРОК" 2017.   1 - Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" (старша група) - 1 місце! 2 - Перетятько Юлія...

Read more

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
250
Перегляди статей
716504

Суть процесу виховання, вибір ефективних методів виховання.

  • Виховання - цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття і поведінку вихованців з метою формування у них відповідних якостей.
  • "Виховання... - це багатогранний процес постійного духовного збагачення і оновлення тих, хто виховується, і тих, хто виховує... єдність їхніх ідеалів, намагань, інтересів, думок, переживань." В. О. Сухомлинський

 

Методи виховання

 

Методи формування свідомості, впливу на почуття і волю особистості (словесно-емоційні)

  • переконання (коли за допомогою логічних побудов здійснюється вплив на свідомість);
  • навіювання (коли вплив здійснюється на підсвідомому рівні);
  • розповіді на етичні теми, пояснення, роз'яснення(: "Усі роблять так"), лекції, етичні бесіди, умовляння, інструктажі, диспути, доповіді, використання ефекту наслідування
  • позитивного прикладу ( батьків, вихователів, друзів, видатних людей (вчених, письменників, громадських діячів та ін.), героїв книг, фільмів..)

       Результатом цього впливу повинні бути знання, погляди, переконання.

 

  • Лише світогляд дає людині усвідомлення власного місця в світі і тим самим ґрунт під собою.... С.Гессен
  • "Важко привести до добра повчаючи, легше - прикладом." Сенека

 

Методи організації діяльності

  • Тренування - метод формування необхідних якостей особистості шляхом багаторазового повторення дій і вчинків учнів.
  • Привчання - метод, який забезпечує інтенсивне формування необхідної якості.
  • Педагогічна вимога (Вимога-порада. Вимога-довір'я. Вимога-прохання. Вимога-натяк. Вимога-схвалення.)
  • Керівництва / заохочення

Методи стимулювання (від лат. stimulo - збуджую, заохочую)

  • Заохочення / Схвалення / Змагання
  • Умовляння, що поєднує прохання з роз'ясненням і навіюванням
  • Пояснювально-репродуктивні, проблемно-ситуаційні, стимулювання, гальмування, , самовиховання.
  • Прийом виховання - це частина загального методу, окрема дія (вплив), конкретне поліпшення. (Приклад. Спілкування - засіб виховання, а репліка, порівняння - прийоми.)

Народна педагогіка:  фольклор (казки, легенди, пісні), етнографічні матеріали, народні виховні традиції, ігри й іграшки, народні молодіжні свята, досвід сімейного виховання та інш.

Виховання, створене самим народом і засноване на народних починаннях, має таку виховну силу, якої немає в найкращих системах, що грунтуються на абстрактних ідеях чи запозичені в іншого народу. К.Д. Ушинсъкий.

 

Усі, хто готується стати корисним громадянином, повинні спочатку навчитися бути людьми. М.І.Пирогов

 

Напрямки виховання: 

  •        інтелектуальне,
  •        фізичне,
  •        патріотичне,
  •        моральне,
  •        художньо-естетичне й екологічне,
  •        правового,
  •        трудове виховання в єдиному виховному процесі.

Колектив як форма виховання (групи людей общини, громади, сходи, козацькі круги, сім'я, трудові об'єднання, гуртки, союзи, фонди, партії, громадські організації; культурно-спортивні клуби, товариства, команди, ансамблі)

 

Інтелектуальне (розумове) виховання передбачає:

 

  • засвоєння системи знань, яка спроектована з відповідних навчальних предметів і містить перелік смислових елементів суспільного досвіду (фактів, понять, означень, теорем, законів, положень, правил, алгоритмів діяльності тощо);
  • розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, раціональної організації навчальної праці;
  • розвиток критичного мислення, здатності усвідомлю вати та відстоювати особисту позицію;
  • вироблення вміння самостійно здобувати знання;
  • готовність до застосування знань, умінь в практичній діяльності;
  • формування особистісного світогляду - узагальненого розуміння всього світу в цілому на ґрунті великої кількості впорядкованих поглядів, переконань, ідеалів.

 

Побудова діалогу між вихованцем і вихователем

У діалозі реалізується:

 

  1. атмосфера довіри, поваги, співпереживання, обміну духовними цінностями;
  2. педагогічна підтримка вихованця у визначенні соціального значення і особистісного смислу об'єктів реальної дійсності;
  3. допомога учневі в уточненні власної мети діяльності, осмисленні можливостей її реалізації, шляхів подолання перешкод, самореалізації, самоконтролі, самоаналізі, самооцінці, самокорекції діяльності;
  4. стимулювання свободи творчості, співтворчості; успіху вихованця у виконанні обраної ним діяльності;
  5. поширення спілкування на всю сферу життєдіяльності;
  6. сприяння становленню індивідуального досвіду.

Важливими моральними цінностями, які визначають громадянську поведінку особистості, є совість, чесність, правдивість, свобода, рівність, справедливість, повага, толерантність, гідність, працелюбність, відповідальність та інші.

       Формування особистості передбачає не тільки рівень розвитку соціальних властивостей людини, а й виховання цінності, що виражає "ідеал людини, який у будь-яких умовах зберігає справжню людяність" (А.Швейцер).

       

Отже, найсуттєвішими рисами гуманістичної школи виховання є:

 

  1. особливе ціннісне ставлення до вихованця, визнання розвитку особистості (інтелектуального, фізичного, морального, естетичного, трудового) головним завданням школи, а становлення індивідуальності особистості - її головним результатом;
  2. гуманістичні моделі передбачають створення культурно-виховного середовища, у якому відбувається вільний вибір особистістю способів творчої самореалізації, її саморозвиток у гармонії із собою і суспільством;
  3. кожна виховна система веде власний творчий пошук змісту, методів, форм і засобів виховання; гуманістична спрямованість передбачає свободу і творчість як вихованців, так і вихователів;
  4. вихователь є наставником і другом дитини, він постійно враховує її потреби, допомагає набути природності (доброї, вільної, кмітливої), реалізувати можливості; підтримує кожного вихованця.
  • Саме виховання, якщо воно бажає щастя людині, повинно виховувати її не для щастя, а готувати до праці життя. К.Д. Ушинський
  • Виховання, головним чином, повинно засіяти наші серця корисними для індивіда й суспільства звичками. К.Гельвецій

 

Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді

 

  • Сім'я - перше джерело, з якого починається велика ріка почуттів і переконань.

Справжньою школою виховання щедрості, душевності і чуйності є сім'я: ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності.В. О. Сухомлинський.

  • Знання вихованця повинно прийти до вихователя не у процесі байдужого його вивчення, а лише в процесі спільної з ним роботи і найактивнішої йому допомоги... А.С. Макаренко
  • Справжнє виховання тому і поєднує в собі науку і мистецтво, що об'єктивні закономірності соціального розвитку у жорстких рамках культури повинні залишити місце для індивідуальної своєрідності, свободи особистісного "я", становлення суб'єктності. К.Д. Ушинський

 

Суспільне виховання

 

Проблеми суспільного виховання вивчає соціальна педагогіка (лат. socium - суспільство).

 

Відмова держави і церкви від міцного союзу зовсім не означає, що світова школа відкидає вселюдські ідеали, закладені в релігії. Церква протягом багатьох віків, відповідаючи на питання "Як жити в світі?" зберігала і розвивала тенденції духовної культури, сприяла консолідації сил суспільства.