Get Adobe Flash player

Методична робота

Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.

Нові матеріали на сайті

Prev Next

12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламен…

13-04-2017 Hits:779 Новини Super User - avatar Super User

12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламенту дітей та юнацтва міста та за участю психолога Палацу І.Дірявко та коодинатора Парламенту, методиста Палацу Сальнікової О.О відбулося семінарське заняття

  12 квітня в МПДЮ за ініціативою Парламенту дітей та юнацтва міста та за участю психолога Палацу І.Дірявко та коодинатора Парламенту, методиста Палацу Сальнікової О.О відбулося семінарське заняття для учасників благодійної...

Read more

В Міському Палаці дітей та юнацтва прош…

10-04-2017 Hits:1196 Новини Super User - avatar Super User

В Міському Палаці дітей та юнацтва  прошли благодійні майстер-класи з писанкарства

В Міському Палаці дітей та юнацтва прошли благодійні майстер-класи з писанкарства   ДЯКУЄМО ЗА ЩЕДРІ СЕРЦЯ, ГАРНИХ ВСІМ СВЯТ!

Read more

ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної піс…

10-04-2017 Hits:1267 Новини Super User - avatar Super User

ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" з першими та другими місцями, зайнятими на V Всеукраїнському фестивалі-конкурсі "ІМПЕРІЯ ЗІРОК" 2017.

  ВІТАЄМО! Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" з першими та другими місцями, зайнятими на V Всеукраїнському фестивалі-конкурсі "ІМПЕРІЯ ЗІРОК" 2017.   1 - Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки" (старша група) - 1 місце! 2 - Перетятько Юлія...

Read more

Парламамент дітей та юнацтва бере участь…

05-04-2017 Hits:1345 Новини Super User - avatar Super User

Парламамент дітей та юнацтва бере участь у роботі   Клубу молодого лідера, організованого Дніпро ОДА

  Парламамент дітей та юнацтва бере участь у роботі Клубу молодого лідера, організованого Дніпро ОДА.

Read more

Навчання Парламенту дітей та юнацтва за …

05-04-2017 Hits:1337 Новини Super User - avatar Super User

Навчання Парламенту дітей та юнацтва за програмою «Академія молодого громадянина»

  Навчання Парламенту дітей та юнацтва за програмою «Академія молодого громадянина» Міжнародного Республіканського Інституту (IRI)  

Read more

28.03.17р. в Музеї українського живопису…

03-04-2017 Hits:1307 Новини Super User - avatar Super User

28.03.17р. в Музеї українського живопису відбулася обласна виставка декоративно вжиткового мистецтва

  28.03.17р. в Музеї українського живопису відбулася обласна виставка декоративно вжиткового мистецтва, в якій взяли участь вихованці майстерні "Декоративного розпису" (керівник Переясловець Л.В).   Виставка пройшла в дуже теплій, зворушливій атмосфері.

Read more

25 березня за підтримки міського голови …

27-03-2017 Hits:1802 Новини Super User - avatar Super User

25 березня за підтримки міського голови Бориса Філатова в Палаці студентів Дніпровського національного університету ім. О.Гончара

25 березня за підтримки міського голови Бориса Філатова в Палаці студентів Дніпровського національного університету ім. О.Гончара відбувся перший маштабний Форум "Молодь Дніпра".   В  перший день весняних канікул вдалось і попрацювати,...

Read more

22 та 24 березня у Міському Палаці дітей…

27-03-2017 Hits:1439 Новини Super User - avatar Super User

22 та 24 березня у Міському Палаці дітей та юнацтва відбувся міський традиційний дитячий фестиваль «Театральні обрії».

  22 та 24 березня у Міському Палаці дітей та юнацтва відбувся міський традиційний дитячий фестиваль «Театральні обрії».   Лауреатами стали: -       СЗШ №27 театральна студія «Дивограй», кер. Головко Л.В. -       КЗО НВО №28...

Read more

ВІДБУВСЯ ФЕСТИВАЛЬ ПЕРЕМОЖЦІВ РАЙОННИХ К…

27-03-2017 Hits:1425 Новини Super User - avatar Super User

ВІДБУВСЯ ФЕСТИВАЛЬ ПЕРЕМОЖЦІВ РАЙОННИХ КОНКУРСІВ МОДЕЛЕЙ УЧНВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «MAXIMA»

  ВІДБУЛОСЯ!!!   ФЕСТИВАЛЬ ПЕРЕМОЖЦІВ РАЙОННИХ КОНКУРСІВ МОДЕЛЕЙ УЧНВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «MAXIMA» ПРОЙШОВ  НА ВЕЛИКІЙ СЦЕНІ МІСЬКОГО ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА!!!   НАЙКРАЩІ ВЕДУЧІ СЕЗОНУ, НАЙКРАЩІ КОМАНДИ, НАЙКРАЩЕ ЮНАЦЬКЕ ТА ДОРОСЛЕ ЖУРІ , НАЙКРАЩА ДИТЯЧА ТЕЛЕСТУДІЯ...

Read more

21 березня 2017 року в міському Палаці в…

23-03-2017 Hits:1919 Новини Super User - avatar Super User

21 березня 2017 року в міському Палаці відбулося нагородження переможців міського конкурсу з дизайну та декору "Крок у майбутнє"

  21 березня 2017 року в міському Палаці відбулося нагородження переможців міського конкурсу з дизайну та декору "Крок у майбутнє".   Дякуємо всім педагогам, які готували дітей до конкурсу та всіх учасників,...

Read more

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
4305
Статті
243
Перегляди статей
632911

Суть процесу виховання, вибір ефективних методів виховання.

  • Виховання - цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття і поведінку вихованців з метою формування у них відповідних якостей.
  • "Виховання... - це багатогранний процес постійного духовного збагачення і оновлення тих, хто виховується, і тих, хто виховує... єдність їхніх ідеалів, намагань, інтересів, думок, переживань." В. О. Сухомлинський

 

Методи виховання

 

Методи формування свідомості, впливу на почуття і волю особистості (словесно-емоційні)

  • переконання (коли за допомогою логічних побудов здійснюється вплив на свідомість);
  • навіювання (коли вплив здійснюється на підсвідомому рівні);
  • розповіді на етичні теми, пояснення, роз'яснення(: "Усі роблять так"), лекції, етичні бесіди, умовляння, інструктажі, диспути, доповіді, використання ефекту наслідування
  • позитивного прикладу ( батьків, вихователів, друзів, видатних людей (вчених, письменників, громадських діячів та ін.), героїв книг, фільмів..)

       Результатом цього впливу повинні бути знання, погляди, переконання.

 

  • Лише світогляд дає людині усвідомлення власного місця в світі і тим самим ґрунт під собою.... С.Гессен
  • "Важко привести до добра повчаючи, легше - прикладом." Сенека

 

Методи організації діяльності

  • Тренування - метод формування необхідних якостей особистості шляхом багаторазового повторення дій і вчинків учнів.
  • Привчання - метод, який забезпечує інтенсивне формування необхідної якості.
  • Педагогічна вимога (Вимога-порада. Вимога-довір'я. Вимога-прохання. Вимога-натяк. Вимога-схвалення.)
  • Керівництва / заохочення

Методи стимулювання (від лат. stimulo - збуджую, заохочую)

  • Заохочення / Схвалення / Змагання
  • Умовляння, що поєднує прохання з роз'ясненням і навіюванням
  • Пояснювально-репродуктивні, проблемно-ситуаційні, стимулювання, гальмування, , самовиховання.
  • Прийом виховання - це частина загального методу, окрема дія (вплив), конкретне поліпшення. (Приклад. Спілкування - засіб виховання, а репліка, порівняння - прийоми.)

Народна педагогіка:  фольклор (казки, легенди, пісні), етнографічні матеріали, народні виховні традиції, ігри й іграшки, народні молодіжні свята, досвід сімейного виховання та інш.

Виховання, створене самим народом і засноване на народних починаннях, має таку виховну силу, якої немає в найкращих системах, що грунтуються на абстрактних ідеях чи запозичені в іншого народу. К.Д. Ушинсъкий.

 

Усі, хто готується стати корисним громадянином, повинні спочатку навчитися бути людьми. М.І.Пирогов

 

Напрямки виховання: 

  •        інтелектуальне,
  •        фізичне,
  •        патріотичне,
  •        моральне,
  •        художньо-естетичне й екологічне,
  •        правового,
  •        трудове виховання в єдиному виховному процесі.

Колектив як форма виховання (групи людей общини, громади, сходи, козацькі круги, сім'я, трудові об'єднання, гуртки, союзи, фонди, партії, громадські організації; культурно-спортивні клуби, товариства, команди, ансамблі)

 

Інтелектуальне (розумове) виховання передбачає:

 

  • засвоєння системи знань, яка спроектована з відповідних навчальних предметів і містить перелік смислових елементів суспільного досвіду (фактів, понять, означень, теорем, законів, положень, правил, алгоритмів діяльності тощо);
  • розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, раціональної організації навчальної праці;
  • розвиток критичного мислення, здатності усвідомлю вати та відстоювати особисту позицію;
  • вироблення вміння самостійно здобувати знання;
  • готовність до застосування знань, умінь в практичній діяльності;
  • формування особистісного світогляду - узагальненого розуміння всього світу в цілому на ґрунті великої кількості впорядкованих поглядів, переконань, ідеалів.

 

Побудова діалогу між вихованцем і вихователем

У діалозі реалізується:

 

  1. атмосфера довіри, поваги, співпереживання, обміну духовними цінностями;
  2. педагогічна підтримка вихованця у визначенні соціального значення і особистісного смислу об'єктів реальної дійсності;
  3. допомога учневі в уточненні власної мети діяльності, осмисленні можливостей її реалізації, шляхів подолання перешкод, самореалізації, самоконтролі, самоаналізі, самооцінці, самокорекції діяльності;
  4. стимулювання свободи творчості, співтворчості; успіху вихованця у виконанні обраної ним діяльності;
  5. поширення спілкування на всю сферу життєдіяльності;
  6. сприяння становленню індивідуального досвіду.

Важливими моральними цінностями, які визначають громадянську поведінку особистості, є совість, чесність, правдивість, свобода, рівність, справедливість, повага, толерантність, гідність, працелюбність, відповідальність та інші.

       Формування особистості передбачає не тільки рівень розвитку соціальних властивостей людини, а й виховання цінності, що виражає "ідеал людини, який у будь-яких умовах зберігає справжню людяність" (А.Швейцер).

       

Отже, найсуттєвішими рисами гуманістичної школи виховання є:

 

  1. особливе ціннісне ставлення до вихованця, визнання розвитку особистості (інтелектуального, фізичного, морального, естетичного, трудового) головним завданням школи, а становлення індивідуальності особистості - її головним результатом;
  2. гуманістичні моделі передбачають створення культурно-виховного середовища, у якому відбувається вільний вибір особистістю способів творчої самореалізації, її саморозвиток у гармонії із собою і суспільством;
  3. кожна виховна система веде власний творчий пошук змісту, методів, форм і засобів виховання; гуманістична спрямованість передбачає свободу і творчість як вихованців, так і вихователів;
  4. вихователь є наставником і другом дитини, він постійно враховує її потреби, допомагає набути природності (доброї, вільної, кмітливої), реалізувати можливості; підтримує кожного вихованця.
  • Саме виховання, якщо воно бажає щастя людині, повинно виховувати її не для щастя, а готувати до праці життя. К.Д. Ушинський
  • Виховання, головним чином, повинно засіяти наші серця корисними для індивіда й суспільства звичками. К.Гельвецій

 

Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді

 

  • Сім'я - перше джерело, з якого починається велика ріка почуттів і переконань.

Справжньою школою виховання щедрості, душевності і чуйності є сім'я: ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності.В. О. Сухомлинський.

  • Знання вихованця повинно прийти до вихователя не у процесі байдужого його вивчення, а лише в процесі спільної з ним роботи і найактивнішої йому допомоги... А.С. Макаренко
  • Справжнє виховання тому і поєднує в собі науку і мистецтво, що об'єктивні закономірності соціального розвитку у жорстких рамках культури повинні залишити місце для індивідуальної своєрідності, свободи особистісного "я", становлення суб'єктності. К.Д. Ушинський

 

Суспільне виховання

 

Проблеми суспільного виховання вивчає соціальна педагогіка (лат. socium - суспільство).

 

Відмова держави і церкви від міцного союзу зовсім не означає, що світова школа відкидає вселюдські ідеали, закладені в релігії. Церква протягом багатьох віків, відповідаючи на питання "Як жити в світі?" зберігала і розвивала тенденції духовної культури, сприяла консолідації сил суспільства.