Get Adobe Flash player

Методичний супровід

Шпатлевка стен под обои. Быстрая шпатлевка стен своими руками. Стоимость шпатлевки стен. Штукатурка стен цена. Быстрая штукатурка стен своими руками. Отделка стен штукатуркой. Декоративная отделка стен. Качественная отделка стен декоративным камнем. Отделка стен своими руками. Мини токарный станок своими руками. Как сделать токарный станок своими руками. Настольный токарный станок своими руками. Облицовка дома кирпичом. Качественная облицовка дома кирпичом фото. Наружная облицовка дома. Как начать бизнес с нуля. Быстро начать бизнес без вложений. Начать бизнес с нуля идеи. Канализация в частный дом. Хочу сделать канализация своими руками. Водоснабжение и канализация дома. Строительство фундаментов цены. Быстрая строительство фундамента своими руками. Технология строительства фундамента.

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
310
Перегляди статей
948331

Навчально-виховна діяльність Палацу у 2015-2016 н.р.

            Педагоги Палацу дітей та юнацтва свою навчально-виховну діяльність у новому навчальному році планують на основі базисних, державних, концептуальних, нормативно-правових, інструктивно-методичних матеріалів, програмних документів, серед яких: «Конвенція про права дитини», Закон України „Про освіту”, Закон України „Про позашкільну освіту”, Державна програма „Освіта. Україна ХХI століття”, міська програма розвитку освітньої галузі на період до 2017р..

Процес модернізації позашкільної освіти у Палаці продовжиться за основними стратегічними напрямками національної Доктрини розвитку освіти України у ХХ1 столітті, головної обласної методичної проблеми року „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”, Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо функціонування і розвитку освіти в Україні»,   «Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року».

Виконанню програм сприятиме:

  • моделювання умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, задоволення інтересів, запитів і пріоритетів, потреб культурно-освітніх, дозвільницько - розважальних послуг серед вихованців Палацу;
  • виховання у гуртківців національної самосвідомості, поваги до культури та звичаїв рідного народу, рідної мови та загальнолюдських цінностей;
  • виховання особистості школярів та учнівської молоді міста з високим рівнем адаптованості до соціального середовища, формування їх життєвої компетентності, оцінювання результатів своєї творчої праці з погляду моральності, гуманізму і перспективності;
  • закладання основ допрофесійного формування особистості, активне дійове засвоєння здобутих знань, умінь, навичок у будь-яких життєвих ситуаціях;
  • формування творчої особистості гуртківців, розвиток творчих рис, самосвідомості, творчих якостей та інтелекту;
  • пошук нових шляхів обґрунтування новітніх методик у пропаганді та вивченні української культури, поєднання традиційних і нетрадиційних форм роботи у навчально-виховному процесі;
  • удосконалення системи цілеспрямованого виявлення та розвитку обдарованих дітей, розробка та послідовне введення нового змісту, прогресивних технологій;
  • визначення шляхів та засобів особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання гуртківців, розкриття їх індивідуальних здібностей;
  • створення відкритого педагогічного простору, що забезпечує умови для формування навичок духовної, інтелектуальної, естетичної культури;
  • удосконалення роботи з проблеми соціального захисту дітей-інвалідів, дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей, пошук нових форм і методів з дітьми девіантної поведінки;
  • удосконалення і оновлення системи співпраці Парламенту дітей зі шкільними органами самоврядування;
  • формування екологічно орієнтованих стосунків, цілісних знань, спрямованих на подальший пошук і розвиток нових форм екологічної культури;
  • проведення заходів щодо розвитку професійної компетентності педагогів Палацу, серед яких: тренінги, ділові ігри, круглі столи, семінари-презентації, інтерактивні форми діалогу, школа молодого фахівця.

Педагогічний колектив Палацу продовжить роботу над удосконаленням та розширенням навчально-виховного простору, удосконаленням роботи над проблемною темою року «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

Педагогічний колектив скоординує свою діяльність в напрямку виконання комплексних програм: „Ярина”, „Сонячні грона”, „Степова Еллада”, „Проліски”, які розкриють нові грані співпраці: позашкільний заклад – школа та змоделюють оптимальні умови для всебічного розвитку дітей.