Get Adobe Flash player

Керівництво і контроль за навчально-виховним процесом

ЗМІСТ

ТЕРМІН

ВИКОНАННЯ

ВІДПОВІД.

Сучасний підхід до планування взаємодія та координація між адміністрацією Палацу дозволяє останнім часом застосувати на практиці нові педагогічні технології, урізноманітнити форми та методи роботи з педагогічним колективом, спрямовані на поліпшення умов праці та розвитку.

 

Система управлінської діяльності Палацу скоординована та має свій логічний розвиток. Насамперед, це:

  • Концепція розвитку Палацу
  • Статут
  • Колективна угода між адміністрацією та профспілкою які найшли своє відображення в питаннях перспективного плану роботи на рік, планах-сітках на кожен місяць та в структурних підрозділах Палацу.

 

Контрольно-ангалітична діяльність базується на Законах України: «Про позашкільну освіту», «Про освіту», Програми розвитку позашкільної освіти України та відповідної міської програми розвитку позашкільної освіти м.Дніпропетровська.

 

Результативність контрольно-аналітичної діяльності відображається у:

  • аналізуючих наказах
  • тематичних розпорядженнях
  • педагогічних радах
  • методичних та художніх радах

 

Наприкінці кожного року узагальнюється інформація та подається до управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради, якому підпорядкований Палац.

 

З метою керівництва і контролю за навчально-виховним процесом у 2014-2015 навчальному році   проводяться:

  • консультативні наради, засідання методичних   об’єднань, індивідуальне вивчення стилю         педагогічної діяльності закладу;
  • відвідування відкритих уроків та навчальних занять; загальноміських заходів;
  • вивчення та узагальнення кращого досвіду роботи педагогів Палацу;
  • атестація педагогічних кадрів Палацу.

 

Якісні показники контрольно-аналітичної діяльності висвітлюються на сайті Палацу в розділі «Методична робота».

В продовж року

ІМЦ, адміністрація

 

Тематика педагогічних нарад:

1. Цілі та завдання педагогічного колективу Палацу на новий навчальний рік.

вересень

 

2. Шляхи підвищення ефективності навчально-виховного процесу в контексті реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні.

січень

заст.дир. з НМР

заст.дир. з НВР

3. Формування позитивної мотивації навчання щодо забезпечення творчого потенціала вихованців.

квітень

4. Якісні показники та результативність роботи педагогічного колективу у 2014-15н.р.

червень