Get Adobe Flash player

Відділи Палацу

Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Патріотичне виховання
Цикл бесід з національно – патріотичного виховання в Палаці
Методичка з національно - патріотичного виховання
РІШЕННЯ педради від 26.01.15р.
Правові та концептуальні засади патріотичного виховання". Бібліотека методиста-координатора"
«Шляхи реалізації Концепції з національно- патріотичного виховання дітей та молоді в колективах Палацу»
«Іновації в патріотичному та громадському вихованні» Студія «Дизайну та декору» Керівник Рахманова М.Б.
Патріотичне виховання дітей
Формування патріотизму на заняттях з образотворчого мистецтва
Формування патріотизму на заняттях з образотворчого мистецтва (презентація)
Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в осередках учнівського самоврядування
Центр художньо-творчого розвитку
Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки"
Фотогалерея Зразкового ансамблю сучасної пісні "Співаночки"
Нагороди колективу
Група break dance "Chillout"
Фотогалерея групи break dance "Chillout"
Нагороди колективу
Зразковий колектив сучасної хореографії "Пірует"
Фотогалерея зразкового колективу сучасної хореографії "Пірует"
Нагороди колективу
Студія сучасної хореографії «Грандіс»
Фотогалерея студії сучасної хореографії "Грандіс"
Нагороди колективу
Творче об'єднання "Метроном"
Фотогалерея молодіжно-творчого об'єднання "Метроном"
Нагороди колективу
Театр Танца "BREAZE"
Фотогалерея театру танця "BREAZE"
Нагороди колективу
Циркова студія "Трюк"
Фотогалерея циркової студії "Трюк"
Нагороди колективу
Шоу-кліп театр «Будьмо разом»
Фотогалерея шоу кліп театра "Будьмо разом"
Нагороди колективу
Дитячий музичний театр «Браво»
Нагороди колективу
Фотогалерея Дитячого музичного театру «Браво»
Театр эстрадної мініатюри «Інтермедія»
Центр національного виховання та української культури "Коло калинове"
Зразковий Центр української культури "Коло калинове"
Зразковий колектив - гурток декоративного розпису
Майстерня «Народна вишивка»
Студія розпису по тканині "Батік"
Майстерня "Нанизування та плетіння прикрас із бісеру"
Народний ансамбль танцю України "Цвітень"
Фотогалерея Народного ансамблю танцю України "Цвітень"
Нагороди колективу
Художньо-технічний відділ
Дитяча анiмацiйна студiя
Гурток «Вечірня студія»
Гурток «Електротехніки» та «Ремонт побутової техніки»
Гурток «Радіоелектронне конструювання»
Обчислювальна техніка та програмування
Нагороди колективу
Студія дизайну та декору
Фотогалерея Студії дизайну та декору
Авіамодельний гурток
Графіка
Судномодельний гурток
Зразковий театр моди "Креатив"
Фотогалерея зразкового театру моди "Креатив"
Нагороди колективу
Дизайн та коструювання одягу
Фотогалерея студії Дизайн та коструювання одягу
Майстерня образотворчого мистецтва “Дивограй”
Гурток "Сад идей"
Гурток «СемиСветик»
Гурток «Фабрика ідей»
Еколого-гуманітарний відділ
Екологічний центр
Зразкова студія образотворчого мистецтва
Фотогалерея колективу "Изостудія"
Нагороди колективу
Парламент дітей міста
Редакція газети "Я"
Авторська творча студія Віктора Радіонова
Фотогалерея Авторської творчої студії Віктора Радіонова
Нагороди колективу
Студія комплексного естетичного виховання
Психологічний центр "Психолог і Я"
Адреси і телефони районних позашкільних навчальних закладів

Нові матеріали на сайті

Prev Next

18 березня в Зразковій школі студії суча…

23-03-2017 Hits:4 Новини Super User - avatar Super User

18 березня в Зразковій школі студії сучасної хореографії "Грандіс"

  18 березня в Зразковій школі студії сучасної хореографії "Грандіс" відбулося відкрите заняття "Лексика джаз-модерн танцю". Діти показали структуру акроботичних елементів, оволоділи танцювальною технікою сучасного джаз танцю.   Діти з захопленням випробували...

Read more

Методичні рекомендації щодо організації …

23-03-2017 Hits:2 Інформаційно-методичний центр рекомендує: Super User - avatar Super User

Методичні рекомендації щодо організації та проведення благодійної акції Парламенту дітей та юнацтва міста Дніпро «Шкільні лідери-дітям» ( з 2006 до 2016 « Діти-дітям»)   Закон України Про волонтерський рух. ЦейЗаконнабираєчинностіз1січня2010року.http://nadoest.com/zakon-ukrayini-pro-volontersekij-ruh Стаття 3. Основні напрями волонтерської...

Read more

Методичні рекомендації "Про роботуд…

23-03-2017 Hits:2 Інформаційно-методичний центр рекомендує: Super User - avatar Super User

Методичні рекомендації "Про роботудитячого та учнівського самоврядування в гуртках, клубах, дитячих об´єднаннях.   Відповідно до Законів України «Про позашкільну освіту» (2005 р.) та  «Про молодіжні та дитячі громадські організації» (1999 р.), 2001...

Read more

Методичні рекомендації щодо організації …

23-03-2017 Hits:2 Інформаційно-методичний центр рекомендує: Super User - avatar Super User

Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в осередках учнівського самоврядування. . Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота, готового самовіддано розбудовувати її, як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати ти її...

Read more

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо участі у п…

23-03-2017 Hits:2 Інформаційно-методичний центр рекомендує: Super User - avatar Super User

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо участі  у  першому  ( заочному ) турі міського  фестивалю -огляду моделей учнівського самоврядування «MAXIMA»  (« МАКСИМА»)   Працюючи над відеоматеріалом у  медіа-форматі  з досвіду  роботи  осередків учнівського самоврядування , рекомендуємо звернути...

Read more

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАНН…

23-03-2017 Hits:2 Інформаційно-методичний центр рекомендує: Super User - avatar Super User

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ЩОДО   ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ  СОЦІАЛЬНО-ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ ( ЛІДЕРІВ УС) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ВІДПОВІДНО З ТИПОМ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ. Одних з нас найбільше дратують гучні звуки, інших – невдалі колірні поєднання, третє – незручна...

Read more

ПОЛОЖЕННЯ МІСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ -ОГЛЯДУ МОД…

23-03-2017 Hits:6 «Степова Елада» (культурулогічна програма) Super User - avatar Super User

  МЕТА: підвищення ролі учнівського самоврядування в діяльності освітніх закладів; визначення ефективних методів соціалізації підлітків; підвищення культури ділового спілкування, співробітництва й престижу громадської діяльності школярів; розвиток й популяризація інноваційних підходів в теорії та практиці управлінської...

Read more

Закінчився перший конкурсний день місько…

23-03-2017 Hits:5 Новини Super User - avatar Super User

Закінчився перший конкурсний день міського фестивалю дитячих театральних колективів "Театральні обрії"

  Закінчився перший конкурсний день міського фестивалю дитячих театральних колективів "Театральні обрії". Зустрінемося 24 березня в другий конкурсний день. Вас чекає підведення підсумків та нагородження учасників фестивалю.

Read more

17 березня 2017 року в ЦУК «Коло калинов…

21-03-2017 Hits:173 Новини Super User - avatar Super User

17 березня 2017 року в ЦУК «Коло калинове» МПДЮ в майстерні «Народна вишивка»

  17 березня 2017 року в ЦУК «Коло калинове» МПДЮ в майстерні «Народна вишивка» , керівник Точена Діонізія Володимирівна, відбулося відкрите заняття на тему : «Вишивання української символіки». Яке було присвячене...

Read more

Підведені підсумки міських заходів з наг…

21-03-2017 Hits:179 Новини Super User - avatar Super User

Підведені підсумки міських заходів з нагоди відзначення роковин Т.Г.Шевченка

  Підведені підсумки міських заходів з нагоди відзначення роковин Т.Г.Шевченка.   Нагородження переможців літературного конкурсу «О, слово рідне, хто без тебе я» провела заступник директора департаменту гуманітарної політики – начальник управління молоді, позашкільної...

Read more

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
3185
Статті
233
Перегляди статей
528670

Формування патріотизму на заняттях з образотворчого мистецтва

КПНЗ МІСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

ЗРАЗКОВА АRT-CТУДІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

СТУДІЯ КОМПЛЕКСНОГО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Керівник: Данович Світлана Анатоліївна

Тема виступу на педагогічній нараді 02.02.2016:

Формування патріотизму

на заняттях з образотворчого мистецтва

м. Дніпропетровськ – 2016

ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ

НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Патріотичне виховання - це сфера духовного життя,

яка проникає в усе, що пізнає, робить,

до чого прагне, що любить

і ненавидить людина, яка формується.

(В. О. Сухомлинський)

Враховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Головним завданням патріотичного виховання є формування патріотизму, а на сучасному етапі становлення української державності ця проблема набуває особливого значення.

 

Так склалося в історії людства, що кожен народ від покоління до покоління, із віку в вік передає свою  любов  до  рідного  краю,  повагу  до  його історичного минулого  й  збереження  традицій,  свій  життєвий  досвід,  пізнання  секретів  майстерності  й  розуміння  краси. Саме так створюється історія матеріальної та духовної культури нації, народу, формується його самосвідомість і патріотизм

 

Об’єкт обговорення – процес патріотичного виховання молодших школярів у гуртковій роботі з образотворчого мистецтва.

Для забезпечення успішного формування ціннісних орієнтирів, національно-патріотичної свідомості, потреби в творчій самореалізації  дітей молодшої вікової категорії у гуртковій роботі з образотворчого мистецтва необхідно забезпечити сукупність таких умов:

-поєднання методів національно-патріотичного виховання з оптимальними прийомами  і засобами різних форм навчання;

-формування  позитивного та раціонального типу відносин між дітьми у колективі;

-створення розвиваючого середовища на уроках образотворчого мистецтва шляхом збагачення їх змісту характерними для дітей видами діяльності;

- інтеграція знань  з образотворчого мистецтва у специфічно дитячі види діяльності та життєдіяльність в цілому;

- формування  комунікативних,  проектних, творчих типів діяльності;

 

формуванням навичок роботи з різноманітними ресурсами: довідковою літературою,  інформаційними  мережами,  репродукціями   творів мистецтва тощо;

- опанування знань, умінь та навичок в образотворчій діяльності різного рівня складності.

 

Програмою з образотворчого мистецтва  пропонуються теми, які знайомлять  дітей із українським національно-декоративним  мистецтвом, народними промислами,  з творами українських митців. Заняття допомагають дитині увійти у світ творчості і краси, долучитися до скарбів художньої культури, плідно сприяють розвитку її емоційно-чуттєвої сфери, поглиблюють знання, і головне - виховують потребу у збереженні та примноженні духовного та матеріального багатства українського народу, готовність до захисту національних інтересів України.

 

Українська мистецька спадщина володіє великим потенціалом,

який можна використовувати на заняттях:

художні твори українських авторів;

мистецькі твори світових майстрів класиків;

наочні засоби, зроблені самим учителем;

методична наочність друкованого (видавничого) характеру;

родинні реліквії.

 

Які  засоби допомагають втілити  ідеї національно – патріотичного виховання на уроках образотворчого мистецтва?

1. Природні (усі натуральні об'єкти, що існують у незмінному природному стані).

2. Текстові (поезія, казки, прислів’я, історичні довідки, що не тільки несуть додаткову інформацію, а й стимулюють пізнавальний інтерес до культури та мистецтва).

3. Ілюстративні (художні, графічні, схематичні, фотографічні способи фіксації).

4. Технічні (мультимедійна дошка, аудіо- та відеозаписи, комп'ютерні програми).

 

Відомий педагог О. Вишневський виділяє три етапи розвитку патріотичної свідомості дитини та людини взагалі:

1. Етап раннього етнічно-територіального самоусвідомлення є основою, фундаментом патріотичного виховання і здійснюється переважно в батьківській родині та в школі. Він припадає на дошкільний і молодший шкільний вік. На цьому етапі формується почуття патріотизму.

2. Етап національно-політичного самоусвідомлення, припадає на підлітковий вік, коли дитина з лона сім’ї та школи переходить у громадське середовище. На цьому етапі відбувається приєднання юнацтва до різноманітних дитячих й молодіжних громадських, політичних організацій і об єднань, які в змозі допомогти виховати сьогоднішнього школяра, завтрашнього громадянина України.

3. Етап державницько-патріотичного самоусвідомлення, коли поняття «національного» виходить за межі етнічності та сягає рівня державності. Характерними рисами даного етапу є вияв любові, поваги до своєї держави як головної мети нації.

 

Сучасна національна школа потребує нових підходів до виховання, зокрема до патріотичного. Починати його потрібно з дошкільного та молодшого шкільного віку. Діти цього віку найкраще піддаються вихованню (В.Сухомлинський), оскільки в цей час закладаються основи особистості, її майбутнього характеру. Надається спрямованість її розумового, морального та естетичного розвитку. Знання та вміння, накопичені дитиною в цьому віці, пізніше стають основою для формування стійких моральних звичок і переконань, високих життєвих ідеалів. У роботі з дітьми молодшого шкільного віку потрібно звертати увагу на їхні вікові особливості. Ці діти не мають сталих інтересів, власну ініціативу проявляють слабо, їхня увага нестійка. Вони потребують постійної допомоги та порад учителя в організації творчої діяльності. Мислення в дітей цього віку конкретно-образне, для них ще не властиві узагальнення та абстрагування. Їх захоплює все яскраве, цікаве, тому що вони мислять відчуттями, звуками, барвами. Це все необхідно враховувати. Тому заходи громадянсько-патріотичного змісту повинні логічно продовжувати заняття, мати певну систему, враховуючи принципи послідовності, наступності, зв’язку з життям, а також вікові та індивідуальні особливості школярів, їхні інтереси. Досвід засвідчує, що формування патріотичних почуттів у дитини починається від батька та матері, близьких людей, учителя, друзів, суспільства. Головними факторами виховання є природа, гра, слово, праця, спілкування, традиції, мистецтво, релігія, позитивний приклад – ідеал тощо.

 

Таким чином, патріотичні почуття входять до групи вищих почуттів. Через них виявляється емоційне ставлення молодшого школяра до самого себе, до навколишнього світу, до людей, до Батьківщини, до національних цінностей.

 

Образотворче мистецтво відображає дійсність у наочних образах, відтворює об'єктивно наявні властивості реального світу: об'єм, колір, просторовість, матеріальну форму предмета, світлоповітряне середовище тощо, зображує не тільки те, що доступне безпосередньому зоровому сприйняттю, але й передає розвиток подій у часі, певну фабулу, розгорнуту оповідь, розкриває духовний склад людини, її психологію. Ознайомлення з спадщиною минулого дозволяє учням глибше зрозуміти духовний, естетичний світ тих, хто жив і творив до нас, конкретно уявити спосіб життя, думки людей, систему цінностей попередніх епох. Пізнати та відчути взаємозв’язок між культурою, історією та змістом патріотичних відчуттів.

 

У візуальній презентації представлені роботи, виконання яких сприяло вихованню патріотичних почуттів. Це приклад колективної роботи наймолодших, присвячена святу Пасхи. А також, колективна робота, що виконувалася різновіковою групою у рамках святкового заходу у Будинку мистецтв на тему: «Україна - єдина родина. Мова і пісня у нас солов’їна…». Представлені роботи, присвячені народним традиціям та святам: «Різдво», «Івана Купала», «Святкова ніч»; роботи, що ілюструють культурну спадщину: пісні, казки, оповідання, легенди, тощо («Казка про котика та півника», «Козак Мамай», «Івасик Телесик»та інші). Наведені приклади творів, що відтворюють улюблені куточки нашого міста. Також, не оминули своєю увагою мої вихованці й останні події в Україні. Роботи Марії Берези та Марка Черечечі.(«Україна» та «Захисник»). Доречі, робота «Захисник» отримала 3-тє місце на обласнму конкурсі «Собори наших душ». Багато цікавих робіт із зображеннями образів людей у національному одязі. («Танок», «Україночка», «Біля тину» та інші). Присутні спроби намалювати ікону Богоматері.

 

Одним із завдань для всіх було створити малюнок для учасників АТО, діти з великою відповідальністю поставились до створення малюнків та листівок, які були дійсно щирими та відвертими. Ситуація, яка склалася у нашій країні на сучасному етапі розвитку держави, змінює світогляд школярів, руйнує стереотипну свідомість. На таких уроках формується почуття патріотизму, любові до свого народу, уміння аналізувати зовнішні та внутрішньополітичні умови та уміння самостійно адекватно оцінювати події, що відбуваються у державі і світі. Виховується почуття гордості, глибокої поваги до символів держави, іншої загальнодержавної та регіональної символіки та історичних святинь.

 

Образотворче мистецтво є специфічною формою пізнання навколишнього світу. У процесі художньої діяльності, потяг до якої закладено в глибинах людської психіки, формується художній світогляд. Наше завдання формувати світогляд дитини пов’язаний на глибинному рівні з рідною землею, культурною спадщиною предків, а значить, з патріотичними почуттями.

Палац Вконтакті!

Корисні посилання

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

Created jtemplate.ru joomla modules