Get Adobe Flash player

Методичний супровід

Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

Основні функції та напрямки роботи ІМЦ Палацу у 2020-2021 н.р.

 

Методична робота в КПНЗ «Міський палац дітей та юнацтва» ДМР посідає особливе місце в системі роботи закладу, тісно пов’язана з його основними функціями і завданнями на сучасному етапі.

 

Методична робота МПДЮ – це систематична, цілеспрямована, колективна й індивідуальна діяльність педагогів з підвищення наукового і загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності.

 

Систему методичної роботи МПДЮ побудовано на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.

 

У системі методичної роботи вирішуються такі завдання:

 

  • підвищення професіоналізму педагогічного колективу;
  • вироблення єдиного педагогічного стилю, загальних позицій;
  • координація змісту і вдосконалення методичної колективної і індивідуальної діяльності педагогів;
  • виявлення, узагальнення, впровадження в практику роботи перспективно- педагогічного досвіду з актуальних проблем виховної роботи;
  • забезпечення доступу педагогів до необхідної методичної професійної інформації;
  • аналіз нормативно – правових документів позашкільної освіти;
  • надання консультативної допомоги педагогам;
  • поновлення та зміцнення інформаційно - методичної бази в ІМЦ;
  • розробка методичних рекомендацій;
  • створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного педагога;
  • надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим педагогам;
  • підготовка педагогів до атестації.

 

Форми організації методичної роботи:

 

Колективні форми:

 

  • семінари та практикуми;
  • методичні об’єднання;
  • методичні наради;
  • педагогічні ради;
  • школа молодого педагога;
  • творчі зустрічі.

Індивідуальні форми:

 

  • індивідуальні консультації;
  • співбесіди;
  • самоосвіта.

 Основні форми вивчення й узагальнення педагогічного досвіду:

 

  • педагогічні та методичні наради;
  • науково – методичні конференції;
  • педагогічні виставки;
  • відкриті заняття, тематичні концерти, звітні концерти;
  • педагогічні консультації;
  • самоосвіта.

Структура, зміст та організація методичної роботи МПДЮ зумовлені метою її створення й системою організації навчально-виховного процесу.