Get Adobe Flash player

Методичний супровід

Шпатлевка стен под обои. Быстрая шпатлевка стен своими руками. Стоимость шпатлевки стен. Штукатурка стен цена. Быстрая штукатурка стен своими руками. Отделка стен штукатуркой. Декоративная отделка стен. Качественная отделка стен декоративным камнем. Отделка стен своими руками. Мини токарный станок своими руками. Как сделать токарный станок своими руками. Настольный токарный станок своими руками. Облицовка дома кирпичом. Качественная облицовка дома кирпичом фото. Наружная облицовка дома. Как начать бизнес с нуля. Быстро начать бизнес без вложений. Начать бизнес с нуля идеи. Канализация в частный дом. Хочу сделать канализация своими руками. Водоснабжение и канализация дома. Строительство фундаментов цены. Быстрая строительство фундамента своими руками. Технология строительства фундамента.

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
310
Перегляди статей
979920

Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в осередках учнівського самоврядуванняа

Методичні рекомендації

щодо організації патріотичного виховання

дітей та учнівської молоді

в осередках учнівського самоврядування.

.

Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота, готового самовіддано розбудовувати її, як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати ти її національну безпеку, знати свої права і обов`язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві.

Мети патріотичного виховання можна досягти шляхом реалізації таких виховних завдань:

▪ утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого країни

      ▪  виховання поваги до конституції країни, законів країни, державної       символіки;

      ▪ підвищення престижу військової служби як виду державної служби, культивування ставлення до солдата як до державного службовця;

      ▪ визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;

     ▪ усвідомлення взаємозв`язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

     ▪ формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі. Держави, родини, народу;

     ▪ визнання духовної єдності населення усіх регіонів країни, спільної культурної спадщини та майбутнього;

     ▪ формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;

     ▪ формування мовної культури, оволодіння і вживання державної  мови, як духовного коду нації;

 

Зміст героїко-патріотичного виховання передбачає глибоке розуміння природи учнів, їх індивідуальних рис і можливостей , повагу до особистості дитини, турботу про її гармонійний розвиток, встановлення взаємин співробітництва у навчально-виховному процесі.

Патріотичне виховання молоді здійснюється за  напрямами:

 

державний – базується на забезпеченні державою системи героїко- патріотичного та патріотичного виховання;

соціальний – грунтується на вивченні норм моралі, Їх дотриманні, орієнтований на усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей та інтересів, виховання шанобливого ставлення до культури, історії, мови, звичаїв і традицій народу;

військовий - передбачає вивчення військової історії країни, переможних битв, основних зразків техніки  і озброєння Збройних сил, набуття початкових навичок користування ними, підвищення фізичної загартованості в інтересах підготовки до захисту Вітчизни;

психолого – педагогічний – грунтується на вивченні психологічних особливостей молоді. Урахуванні їх у процесі підготовки юнаків до військової служби, проведенні методичної роботи з узагальнення та поширення передового досвіду героїко – патріотичного виховання . вдосконаленні форм і напрямів цієї діяльності;

правовий – передбачає формування глибоких правових знань, прищеплення високої правової культури.

Процес патріотичного виховання здійснюється за допомогою різноманітних форм роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи , вікових особливостей вихованців з урахуванням основних напрямів діяльності школярів.

 

Основними формами патріотичного виховання школярів є :

 ▪ інформаційно – масові ( дискусії, конференції, диспути, дебатні ігри, інтелектуальні аукціони, пізнавальні вікторини, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права,  інтернет – газети, книги, альманахі);

▪ діяльнісно -  практичні ( творчі групи, осередки, екскурсії, свята, флеш- моби, огляди – конкурси, олімпіади);

▪ інтегративні ( шкільні  клуби , фестивалі, асамблеї, гуртки);

▪ діалогічні ( бесіди, консультації, « круглі столи» );

▪ індивідуальні (  доручення, творчі завдання, звіти, доповіді);

▪ наочні ( музеї, музеї-кімнати, виставкові зали, галереї, книжкові виставки, тематичні стенди, виставки дитячої творчості);

У процесі організації патріотичного виховання рекомендується дотримуватись таких принципів:

національної спрямованості – передбачає формування національної самосвідомості . виховання любові до рідної землі, свого народу, шанобливе ставлення до його культури;

гуманізації виховного процесу -  вихователь зосереджує увагу на дитині як вищій цінності, враховує її вікові та індивідуальні особливості й можливості, не форсує її розвитку, спонукає до самостійності, задовольняє базові потреби дитини, виробляє індивідуальну програму її розвитку, стимулює свідоме ставлення до своєї поведінки, діяльності, патріотичних цінностей;

активності і саморегуляції – сприяє розвитку у вихованців суб`єктних характеристик; формує здатність до критичності й самокритичності . до прийняття самостійних рішень; поступово виробляє громадянську позицію особистості. Почуття відповідальності за її реалізацію в діях та вчинках;

відповідності культури – передбачає єдність патріотичного виховання з історією та культурою народу, ого мовою . народними традиціями та звичаями, які забезпечують духовну єдність, наступність і спадкоємність;

полікултурності – інтегрованість української культури у європейський та світовий простір, створення для цього необхідних передумов: формування у дітей та учнівської молоді відкритості, толерантного ставлення до культури. Мистецтва. Вірування інших народів; здатності диференціювати спільне і відмінне в різних культурах, сприймати культуру країни, як невід`ємну складову культури загальнолюдської;

▪ соціальної відповідальності – обумовлює необхідність узгодженості змісту і методів роботи патріотичного виховання,  реальній  соціальній ситуації, в якій організовується виховний процес.

Ефективність патріотичного виховання в учнівському самоврядуванні  залежить від спрямованості, методів і форм його організації.

Пріоритетна роль відводиться активним методам, застосування яких грунтується на т демократичному  стилі взаємодії, сприяє формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості. До таких методів відносяться :соціально-проектна діяльність, ситуаційно – рольові ігри, соціограма, метод відкритої трибуни, соціально – психологічні тренінги, інтелектуальні аукціони, ігри – драматизації, створення проблемних ситуацій та ситуацій успіху, аналіз конфліктів та моделей стилів поведінки.

Нормативні документи з питань національно-патріотичного виховання

       

Закони України

        

1. Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті, від 09.04.2015 № 314.

        

2. Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років, від 09.04.2015 № 315.

        

3. Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років, від 09.04.2015 № 316.

        

4. Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки, від 09.04.2015 № 317

       

Укази Президента України

        

1. Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни № 169/2015

        

2. Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді №334/2015

        

3.Про День захисника України», від 14 жовтня 2014 року № 806

        

4.Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді від 27.10.2009 № 3754/981/538/493

 

Листи Глави Адміністрації Президента України

1. Методичні матеріали для використання у проведенні інформаційно - роз’яснювальної роботи серед населення та військовослужбовців щодо встановлення Дня захисника України від 23.10.2014 № 02-01/3078

        

Спільний наказ Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України, Міністерства освіти і науки України

        

1. «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді» від 27.10.2009 № 3754/981/538/493

        

Накази Міністерства освіти і науки України

1. «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України» від 07.09.2000№ 439

        

2. «Про затвердження Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура») від 13.06.2012 № 687

        

3. «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» від 27.10.2014 № 1232

        

4. «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах» від 16.06.2015 № 641

        

Листи Міністерства освіти і науки України

        

1. «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році» від 25.07.2014 № 1/9-376

        

2. «Про Всеукраїнську акцію «Лист пораненому» від 04.08.2014 № 1/9-392

        

3. «Про проведення Уроків мужності» від 13.08.2014 № 1/9-412

        

4. Про відзначення 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України» з додатком «Методичні матеріали щодо вшанування 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України» від 17.10.2014 № 1/9-543

        

4. Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в навчальних закладах від 17.02.2015 № 1/9-78

        

5. Щодо заходів з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни від 09.04.2015 № 1/9-188

        

6. Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі від 23.04.2015 № 1/9-211

        

7. Щодо заходів з відзначення Дня захисника України від 25.09.2015 № 1/9-455

            

 Накази, листи, рекомендації  Департаменту  освіти і науки  Дніпропетровської ОДА , Управляння  освіти  та науки Дніпропетровської міськради.