Get Adobe Flash player

Методичний супровід

Не работает мышка что делать. Почему не работает мышка на ноутбуке. Не работает беспроводная мышка. Почему не работает клавиатура. Почему не работает клавиатура на компьютере. Не работают некоторые кнопки клавиатуры. Как обшить ванну панелями. Скажите чем обшить стены в ванной. Обшить ванну пластиком фото. Приложения для android бесплатно. Скачать лучшие приложения для android. Приложение для планшетов android. Горнолыжные курорты финляндии. Лучшие горнолыжные курорты финляндии цены. Лучшие курорты финляндии. Как лечить воспаление легких. Воспаление легких симптомы основные. Воспаление легких лечение. Уроки по python. Учим python с нуля быстро. Как изучать быстро язык Python. Проблемы с сердцем симптомы. Основные признаки проблем с сердцем. Проблемы с клапаном сердца.

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
310
Перегляди статей
953829

Організація самоосвіти серед педагогічного складу працівників Палацу

САМООСВІТА ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

(Рекомендована література)

1. Бруднов А. Улучшать работу внешкольных учреждений / А. Бруднов // Воспитание школьнив. – 1986. – №2

2. Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Позашкільна і позакласна виховна робота / М.В. Даниленко, Л.І. Даниленко. – К., 2004

3. Закон України «Про позашкільну освіту» - К. : Міленіум, 2001.

4. Кобзар Б. С. Громадськість і виховання / Б.С. Кобзар. – К., 1973.

5. Кобзар Б.С. , Харічко Н.Ф. Проблеми виховання в позашкільних закладах / Б.С. Кобзар, Н.Ф. Харічко. – К.:1969.

6. Ковбасенко Л.І. Психолого – педагогічні засади діяльності позашкільного навчального закладу: методичні рекомендації / Л.І. Ковбасенко // Шкільний світ. Управління освітою. – 2005. - №5 – 6.

7. Концепція позашкільної освіти і виховання // Інформаційний вісник Міністерства освіти і науки України, 1977.

8. Орлик П.І., Шевченко А.В. Позашкільній роботі – науковий підхід / П.І. Орлик, А.В. Шевченко. – 1986.

9. Педагогіка / За ред.. М.Д. Ярмаченка. – К. : Вища школа, 1986.

10. Сущенко Т.И. Педагогический процесс во внешкольный учреждениях / Т.И. Сущенко. – К. : 1986.

11. Сущенко Т.И. Фактори позашкільного виховання / Т.І. Сущенко - 1996.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Самоосвіта – постійна діяльність педагога, спрямована на розширення та поглиблення знань, умінь, підвищення рівня професійної компетентності.

 

Самоосвітня діяльність педагога передбачає:

  1. Роботу над реалізацією індивідуальної обраної теми.
  2. Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури.
  3. Теоретичну роботу і практичну апробацію особистих матеріалів.
  4. Індивідуальну роботу.
  5. Обмін досвідом.
  6. Педагогічні тренінги, ділові ігри тощо.

 

Організація самоосвіти педагога залежить від рівня його підготовки та впровадження самоосвітньої діяльності відбувається через такі етапи:

 

1) Діагностичний:

  • Виявлення труднощів у роботі педагога
  • Усвідомлення проблеми;
  • Удосконалення через участь у семінарах, виступах тощо.

2) Організаційний:

  • Вибір теми для опрацювання;
  • Створення умов для реалізації;
  • Підготовка методичних матеріалів.

3) Практичний:

  • Послідовне вирішення всіх завдань;
  • Узагальнення досвіду;
  • Моніторинг якості.

4) Узагальнювальний:

  • Аналіз результатів;
  • Розробка прогнозу.