Get Adobe Flash player

Відділи Палацу

Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.
Патріотичне виховання
Цикл бесід з національно – патріотичного виховання в Палаці
Методичка з національно - патріотичного виховання
Правові та концептуальні засади патріотичного виховання". Бібліотека методиста-координатора"
«Шляхи реалізації Концепції з національно- патріотичного виховання дітей та молоді в колективах Палацу»
«Іновації в патріотичному та громадському вихованні» Студія «Дизайну та декору» Керівник Рахманова М.Б.
Патріотичне виховання дітей
Формування патріотизму на заняттях з образотворчого мистецтва
Формування патріотизму на заняттях з образотворчого мистецтва (презентація)
Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в осередках учнівського самоврядування
Центр художньо-творчого розвитку
Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки"
Фотогалерея Зразкового ансамблю сучасної пісні "Співаночки"
Нагороди колективу
Група break dance "Chillout"
Фотогалерея групи break dance "Chillout"
Нагороди колективу
Зразковий колектив сучасної хореографії "Пірует"
Фотогалерея зразкового колективу сучасної хореографії "Пірует"
Нагороди колективу
Студія сучасної хореографії «Грандіс»
Фотогалерея студії сучасної хореографії "Грандіс"
Нагороди колективу
Творче об'єднання "Метроном"
Фотогалерея молодіжно-творчого об'єднання "Метроном"
Нагороди колективу
Театр Танца "BREAZE"
Фотогалерея театру танця "BREAZE"
Нагороди колективу
Циркова студія "Трюк"
Фотогалерея циркової студії "Трюк"
Нагороди колективу
Шоу-кліп театр «Будьмо разом»
Фотогалерея шоу кліп театра "Будьмо разом"
Нагороди колективу
Дитячий музичний театр «Браво»
Нагороди колективу
Фотогалерея Дитячого музичного театру «Браво»
Театр эстрадної мініатюри «Інтермедія»
Центр національного виховання та української культури "Коло калинове"
Зразковий Центр української культури "Коло калинове"
Зразковий колектив - гурток декоративного розпису
Майстерня «Народна вишивка»
Студія розпису по тканині "Батік"
Майстерня "Нанизування та плетіння прикрас із бісеру"
Народний ансамбль танцю України "Цвітень"
Фотогалерея Народного ансамблю танцю України "Цвітень"
Нагороди колективу
Художньо-технічний відділ
Дитяча анiмацiйна студiя
Гурток «Вечірня студія»
Гурток «Електротехніки» та «Ремонт побутової техніки»
Гурток «Радіоелектронне конструювання»
Обчислювальна техніка та програмування
Нагороди колективу
Студія дизайну та декору
Фотогалерея Студії дизайну та декору
Авіамодельний гурток
Графіка
Судномодельний гурток
Зразковий театр моди "Креатив"
Фотогалерея зразкового театру моди "Креатив"
Нагороди колективу
Дизайн та коструювання одягу
Фотогалерея студії Дизайн та коструювання одягу
Майстерня образотворчого мистецтва “Дивограй”
Гурток "Сад идей"
Гурток «СемиСветик»
Гурток «Фабрика ідей»
Еколого-гуманітарний відділ
Екологічний центр
Зразкова студія образотворчого мистецтва
Фотогалерея колективу "Изостудія"
Нагороди колективу
Парламент дітей міста
Редакція газети "Я"
Авторська творча студія Віктора Радіонова
Фотогалерея Авторської творчої студії Віктора Радіонова
Нагороди колективу
Студія комплексного естетичного виховання
Психологічний центр "Психолог і Я"
Адреси і телефони районних позашкільних навчальних закладів

Нові матеріали на сайті

Prev Next

На передодні свята Покрови та дня Україн…

20-10-2017 Hits:62 Новини Super User - avatar Super User

На передодні свята Покрови та дня Українського козацтва вихованці, керівники та батьки ЦУК «Коло калинове «МПДЮ відвідали Свято-Покровський храм у с. Рубанівське

  На передодні свята Покрови та дня Українського козацтва вихованці, керівники та батьки ЦУК «Коло калинове «МПДЮ відвідали Свято-Покровський храм у с. Рубанівське (Синельниковський р-н).   На території храму було створено Історико-культурний заповідник....

Read more

Вітаємо дитячий музичний театр "Бра…

17-10-2017 Hits:221 Новини Super User - avatar Super User

Вітаємо дитячий музичний театр "Браво" міського Палацу дітей та юнацтва, зі здобуттям ГРАН-ПРІ

  Вітаємо дитячий музичний театр "Браво" міського Палацу дітей та юнацтва, зі здобуттям ГРАН-ПРІ на всеукраїнському фестивалі-конкурсі "Зірка Української сцени" м. Львів. Пишаємося успіхами наших вихованців!!!  

Read more

У студії комплексного естетичного вихова…

13-10-2017 Hits:381 Новини Super User - avatar Super User

У студії комплексного естетичного виховання відбувся захід, присвячений Дню захисника Вітчизни.

  У студії комплексного естетичного виховання відбувся захід, присвячений Дню захисника Вітчизни.  

Read more

З 10.10 по 13.10.2017 в гуртках міського…

12-10-2017 Hits:401 Новини Super User - avatar Super User

З 10.10 по 13.10.2017 в гуртках міського Палацу дітей та юнацтва проходять бесіди з національно-патріотичного виховання, присвячені Дню захисника України

  З 10.10 по 13.10.2017 в гуртках міського Палацу дітей та юнацтва проходять бесіди з національно-патріотичного виховання, присвячені Дню захисника України.  

Read more

7 жовтня Зразкова школа-студія сучасної …

11-10-2017 Hits:380 Новини Super User - avatar Super User

7 жовтня Зразкова школа-студія сучасної хореографії "GrandeeS"  брала участь у сьомому Міжднародному фестивалі "Hollywood-fest".

7 жовтня Зразкова школа-студія сучасної хореографії "GrandeeS" брала участь у сьомому Міжднародному фестивалі "Hollywood-fest", який щорічно проводиться в КДЦ "Дніпропрес" за підтримки проекту "Зірки 21 століття".   Діти були в захваті від цього...

Read more

Клуб брейк-дансу -Chill Out - приймав ак…

11-10-2017 Hits:397 Новини Super User - avatar Super User

Клуб брейк-дансу -Chill Out - приймав активну участь у спортивному фестивалі.

  У цю суботу на пл. Героїв Майдану, відбувся спортивний фестиваль, на якому поміж інших спорт. секцій було представлено  Брейк Данс! Наш клуб -Chill Out-  приймав активну участь і зайняв перше...

Read more

У Міскому палаці дітей та юнацтва весело…

09-10-2017 Hits:578 Новини Super User - avatar Super User

У Міскому палаці дітей та юнацтва весело пройшов День художника.

  У Міскому палаці дітей та юнацтва весело пройшов День художника.   Посвятили в художники, розгадувати кросворди, розповідали про літній пленер, слухали вітання, дивились виставку.  

Read more

4 жовтня відбувся гала-концерт міського …

05-10-2017 Hits:594 Новини Super User - avatar Super User

4 жовтня відбувся гала-концерт міського фестивалю авторської пісні «На крилах пісень»

  4 жовтня відбувся гала-концерт міського фестивалю авторської пісні «На крилах пісень». У гала-концерті звучали кращі номери з відбіркового туру, який відбувався 2 жовтня. Наприкінці заходу, члени журі привітали всіх учасників...

Read more

2 жовтня відбувся відбірковий тур місько…

03-10-2017 Hits:644 Новини Super User - avatar Super User

2 жовтня відбувся відбірковий тур міського фестивалю авторської пісні "На крилах пісень"

2 жовтня відбувся відбірковий тур міського фестивалю авторської пісні "На крилах пісень". Учасники фестивалю в цьому році продемонстрували авторські пісні на різну тематику: про кохання, про батьківщину, про щасливе майбутнє. З...

Read more

Вхід на сайт

Статистика сайту

Відвідувачі
1
Статті
188
Перегляди статей
539961

Основні функції та напрямки роботи ІМЦ з педагогічним колективом Палацу у 2017-2018н.р.

Завдання методичної роботи в Палаці:

 

  • забезпечення доступу педагогів до необхідної методичної професійної інформації;
  • аналіз нормативно – правових документів позашкільної освіти;
  • надання консультативної допомоги педагогам Палацу;
  • підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності за допомогою методичної літератури;
  • вивчення та впровадження в роботу Палацу методик, методів, технологій та форм розвитку та виховання дітей в гуртках;
  • вивчення та узагальнення кращого досвіду роботи в Палаці;
  • поновлення та зміцнення інформаційно - методичної бази в ІМЦ;
  • удосконалення та збагачення знань педагогів;
  • розробка методичних рекомендацій;
  • створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного педагога;
  • надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим педагогам;
  • підготовка педагогів до атестації.

Форми організації методичної роботи:

1. Колективні форми:

  • семінари та практикуми;
  • методичні об’єднання;
  • методичні наради;
  • педагогічні ради;
  • школа молодого педагога;
  • творчі зустрічі.

2. Індивідуальні форми:

  • індивідуальні консультації;
  • співбесіди;
  • самоосвіта.

 

Основні форми вивчення й узагальнення педагогічного досвіду:

 

  • педагогічні та методичні наради;
  • науково – методичні конференції;
  • педагогічні виставки;
  • відкриті заняття, тематичні концерти, звітні концерти;
  • педагогічні консультації;
  • самоосвіта.

Структурна модель Палацу

"МИ" - ВЕЛИКА ТВОРЧА РОДИНА ПЕДАГОГІВ І ВИХОВАНЦІВ,

ЯКУ ОБ'ЄДНУЄ НЕСТРИМНЕ БАЖАННЯ ДОЛАТИ НОВІ СХОДИНКИ

В ЯСКРАВИЙ І ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МИСТЕЦТВА, ВИСОКОЇ ДУХОВНОСТІ,

СВІТЛИХ МРІЙ І СПОДІВАНЬ!

 

ЦЕНТР ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ

 

Молодіжно-творче об'єднання

"Метроном"

 

 

Ансамбль сучасного танцю

"Грандіс"

 

 

Циркова студія

"Трюк"

 

 

Зразковий колектив сучасної хороеграфії "Пірует"

 

 

 

Шоу-кліп театр

"Будьмо разом"

 

 

Музично-хореографічний театр

"Браво"

 

 

Театральна студія

 

 

Джаз-оркестр

"Метроном"

 

 

Зразковий ансамбль сучасної пісні "Співаночки"

 

 

Театр танцю

"Бриз"

 

 

Ансамбль естрадно-східного танцю "Сучасник"

 

 

Група брейк дансу "Чилаут"

 

ЕКОЛОГО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ

 

Зразкова

Арт-школа студія

 

 

Парламент дітей міста

 

 

Редакція газети "Я"

 

 

 

Студія комплексного естетичного виховання

 

 

Клуб діалог

 

 

Екологічний центр

 

 

Клуб лідер

 

 

 

ЦЕНТР НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ НАРОДНИХ РЕМЕСЛ

 

Дитячий центр української культури

 

 

Народний ансамбль танцю "Цвітень"

 

 

Фольклорно-обрядовий театр "Родослав"

 

 

 

Зразкова студія декоративного розпису

 

 

Вишивка та обряди

 

 

Бісероплетіння

 

 

Батик

 

 

Обереги та кераміка

 

 

Колаж

 

 

Писанкарство

 

 

Килимарство

 

 

Умілі руки

 

ХУДОЖНЬО-ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ

 

Інформатика та програмування

 

 

Секретарі-референти

 

 

Ремонт побутової техніки

 

 

Конструювання та моделювання одягу

 

 

Юний конструктор

 

 

Радіоелектроніка

 

 

Дизайн студія

 

 

Юні фотокореспонденти

 

 

Дитячий театр моди "Креатив"

 

 

Основи менеджменту

 

 

Графічний дизайн

 

 

Виготовлення сувенірів

 

 

Електротехніка

 

 

Гончарство

 

 

ВІДДІЛ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ

Знаменні дати на І півріччя 2017 – 2018 навчальний рік

1 жовтня

  1. Міжнародний день музики. Відзначається щороку за рішенням Міжнародної музичної ради ЮНЕСКО з ініціативи Д. Шостаковича
  2. День працівників освіти. Відзначається щорічно в першу неділю жовтня відповідно до Указу Президента України № 513/94 від 11.09.1994 р.

 

8 жовтня

  1. День художника. Відзначається щорічно в другу неділю жовтня відповідно до Указу Президента України № 1132/98 від 09.11.1998 р.

 

14 жовтня

  1. Покрова Пресвятої Богородиці
  2. День українського козацтва. Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 966/99 від 07.08.1999 р.
  3. День захисника Вітчизни. Свято встановлене 14 жовтня 2014 р. указом Президента України Петра Порошенка № 806/2014)

 

25 жовтня

  1. День визволення міста Дніпро від фашистських загарбників.

 

28 жовтня

  1. День визволення України від німецько-фашистських загарбників (1944). Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 836/2009 від 20.10.2009 р.

 

9 листопада

  1. День української писемності та мови. Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 1241/97 від 06.11.1997 р.
  2. Всеукраїнський день працівників культури та майстрів народного мистецтва. Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 1209/2011 від 30.12.2011 р.

 

20 листопада

  1. Всесвітній день дитини. Відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A / RES / 836 (ІХ)

 

25 листопада

  1. День пам’яті жертв голодоморів. Відзначається щорічно у четверту суботу листопада відповідно до Указу Президента № 1310/98 від 26.11.1998 р.

 

6 грудня

  1. День Збройних Сил України. Відзначається щорічно відповідно до Постанови Верховної Ради України № 3528-ХІІ від 19.10.1993 р.

 

7 грудня

  1. День місцевого самоврядування. Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 1250/2000 від 25.11.2000 р.

 

19 грудня

  1. День святителя Миколи Чудотворця

31 грудня

1. Новий рік

ПЛАН проведення міських конкурсів за довгостроковими комплексними програмами у 2017/2018 н.р.

1. «Лідерський марафон» (для осередків шкільного самоврядування). вересень-травень Парламент
2 «Мій домашній улюбленець» вересень - грудень Екологічний центр
3. Вибори до Парламенту дітей міста. жовтень Парламент
4. «На крилах пісень» (традиційний міський фестиваль авторської пісні за участю школярів та учнівської молоді). жовтень оргмасовий відділ, ІМЦ
5. «Добро в твоєму серці» - допомога безпритульним тваринам (екологічний проект) протягом року Екологічний центр
6. Відбірковий тур до обласного конкурсу дитячої творчості на кращого юного майстра народних ремесел. згідно плану ОблЕНЦ Ц У К
7. «Лідер фест» - фестиваль лідерських проектів листопад Парламент
8. «Формула успіху» (1/8 фіналу) – міський інтелектуальний турнір листопад педагог-організатор
9. «Півгодинки на цікавинки» (міський конкурс для учнів 3-4 класів). листопад оргмасовий відділ, ІМЦ
10. «Діти – дітям» - благодійна акція до міжнародного дня інвалідів. грудень Парламент
11. «Замість ялинки – зимовий букет»- міська екологічна виставка - конкурс грудень - січень Екологічний центр, МСЮН
12. «Дебют» - міська виставка. грудень Ц У К
13 «Творче майбутнє» для другого року навчання. грудень оргмасовий відділ, ІМЦ
14. «Святий Наум наведе на ум» (міське свято посвячення в підмайстри) грудень Ц У К
15. «Собори наших душ» (міське літературно-мистецьке свято) грудень-січень ЦУК, ред.газ. «Я»
16. «Мій рідний край – моя земля» - міська виставка дитячої творчості січень Екологічний центр
17. «Відкрий для себе Україну» - міський конкурс для учнів 5-6 класів лютий оргмасовий відділ, ІМЦ
18. «Формула успіху» (1/4 фіналу) – міський інетелектуальний турнір лютий педагог-організатор
19. «Крок у майбутнє» - міська виставка з дизайну. лютий ЦХТТ, ЦУК
20. «Театральні обрії» - міський фестиваль дитячих театрів. лютий оргмасовий відділ
21. «Наддніпрянські джерела» - фольклорний фестиваль в рамках «Зоряне коло» лютий ЦУК
22. «МAХІМА» - міський фестиваль моделей учнівського самоврядування березень Парламент
23. «О слово рідне, хто без тебе я» - міський конкурс читців. березень Ц У К
24. «Формула успіху» (1/2 фіналу) – міський інтелектуальний турнір. березень педагог-організатор
25. «Дніпро юнпрес» - міський конкурс дитячо-юнацької медіа творчості. березень оргмасовий відділ
26. «На подіумі юнь, краса, гармонія» - міський фестиваль дитячих театрів моди. квітень оргмасовий відділ
27. «Зоряне коло» - міський конкурс-огляд дитячих творчих колективів. квітень оргмасовий відділ
28. «Пасхальні кольори» - міська виставка. квітень Ц У К
29. Еконабат –екологічна акція квітень Парламент

МІСЬКІ МАСОВІ ЗАХОДИ

на 2017 рік

 

1. «Відкрий для себе Україну» - міський конкурс для учнів 5-6 класів лютий оргмасовий відділ, інформаційно-методичний центр
2. «Формула успіху» (1/4 фіналу) – міський інтелектуальний турнір лютий педагог-організатор
3. «Крок у майбутнє» - міська виставка з дизайну. лютий Центр худ.технічного розвитку, Центр української культури
4. «Дніпро юнпрес» - міський конкурс дитячо-юнацької медіа творчості. лютий Інформаційно-методичний центр
5. «Театральні обрії» - міський фестиваль дитячих театрів. лютий оргмасовий відділ
6. Презентація 17 колективної збірки «Собори наших душ». березень Інформаційно-методичний центр, Центр української культури,  ред.газ. «Я»
7. Міський конкурс читців. березень Центр укр..культури
8. «Формула успіху» (1/2 фіналу) – міський інтелектуальний турнір. березень педагог-організатор
9. «На подіумі юнь, краса, гармонія» - міський фестиваль дитячих театрів моди. квітень оргмасовий відділ
10. «Зоряне коло» - міський конкурс-огляд дитячих творчих колективів. квітень оргмасовий відділ
11. «Україна вишивана» - міська виставка. Квітень Центр укр.культури
12. Тематичні заходи до Міжнародного Дня захисту дітей. травень-червень Центр художньо-творчого розвитку
13. Тематичні заходи до Дня молоді. червень Парламент
14. Тематичні заходи  до Дня Конституції. червень Інформаційно-методичний центр
15. Тематичні заходи до Дня незалежності (за окремим планом) серпень Інформаційно-методичний центр, Центр художньо-творчого розвитку
16. Урочистості до Дня міста (за окремим планом). вересень Центр художньо-творчого розвитку
17. «На крилах пісень» (традиційний міський фестиваль авторської пісні за участю школярів та учнівської молоді). вересень оргмасовий відділ, інформаційно-методичний центр
18. Відбірковий тур до обласного конкурсу дитячої творчості на кращого юного майстра народних ремесел. згідно плану ОблЕНЦ Центр української культури
19. Відбірковий тур до участі в обласному конкурсі «Знай і люби свій рідний край» (представлення робіт за напрямками народних ремесел) згідно плану ДЮК «Веснянка» Центр української культури
20. «Формула успіху» (1/8 фіналу) – міський інтелектуальний турнір листопад педагог-організатор
21. «Півгодинки на  цікавинки» (міський конкурс для учнів 3-4 класів). листопад оргмасовий відділ, ІМЦ
22. «Творче майбутнє» - фестиваль творчих дитячих колективів основного рівня навчання грудень Оргмасовий  відділ
23. «Собори наших душ» (міське літературно-мистецьке свято) грудень-січень Центр української культури,  ред.газ. «Я»
         

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ ПАРЛАМЕНТУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

НА 2017 РІК

 

ЛІДЕРСЬКА ЗУСТРІЧ ДО ДНЯ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ                      - СІЧЕНЬ

МІСЬКА БЛАГОДІЙНА АКЦІЯ «ДІТИ ПАРЛАМЕНТУ- ДІТЯМ»   - ЛЮТИЙ

ФЕСТИВАЛЬ ЛІДЕРСЬКИХ ПРОЕКТІВ « EVVIVA!»                           - БЕРЕЗЕНЬ

ЕКОЛОГІЧНА АКЦІЯ «ЕКОНАБАТ»                                                        - КВІТЕНЬ

ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА

УЧАСНИКІВ ПРОГРАМИ     «ЛІДЕРСЬКИЙ МАРАФОН-2017»     - ЖОВТЕНЬ

ВИБОРИ ДО МІСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ ДІТЕЙ                                   - ЖОВТЕНЬ

ФЕСТИВАЛЬ ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ «ЛІДЕР-ФЕСТ»                  - ЛИСТОПАД

МІСЬКА БЛАГОДІЙНА АКЦІЯ «ШКІЛЬНІ ЛІДЕРИ - ДІТЯМ»       - ГРУДЕНЬ

ІНФОРМАЦІЙНО – МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПАЛАЦУ

 

І. Основні напрямки роботи ІМЦ:

- Оновлення нормативно – правової бази та ознайомлення педагогічного колективу з нормативними документами.

- Надання консультацій з питань організації навчально – вихованого процесу.

- Надання підтримки педагогам в інноваційній діяльності, педагогічних конкурсах.

- Забезпечення методичного супроводу навчально – вихованого процесу та розробка методичних рекомендацій.

- Надання списків методичної літератури педагогам для роботи у самоосвіті, індивідуальній методичній роботі.

- Організація роботи з виявлення, формування та узагальнення педагогічного досвіду.

- Методичні консультації з національно – патріотичного виховання дітей.

- Планування та організація підвищення кваліфікації педагогів Палацу.

- Зміцнення компетентності педагогів у володінні сучасними освітніми технологіями.

- Методична допомога педагогам з атестації.

- Інформаційний розвиток офіційного сайту Палацу.

 

ІІ. Пріоритетні завдання методичної служби:

-       Аналіз нормативно – правових бази з позашкільної освіти.

-       Поповнення та зміцнення інформаційно – методичної бази в ІМЦ.

-       Розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів.

-       Запровадження інформаційних технологій в практику роботи педагогів.

-       Вивчення досвіду роботи кращих Палаців України.

-       Вивчення кращого досвіду роботи педагогів Палацу, та оформлення документів і оприлюднення на сайті Палацу.

-       Впровадження в практику роботи досягнень сучасної науки та освітніх технологій.

-        Сприяння підвищенню рівня методичної та фахової майстерності педагога.

- Розробка методичних рекомендацій з теми року «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» (ІІІ етап)

- Педагогічні читання.

- Координація методичного супровіду атестації педагогів.

- Надання методичної допомоги молодим педагогам Палацу.

ІІІ. Засідання методичної ради:

1. Вивчення кращого педагогічного досвіду.

2. Моніторинг як інструмент забезпечення інноваційного розвитку навчально-виховного процесу.

3.«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

4. Концептуальні засади патріотичного виховання.

ІV. Узагальнення та  впровадження в практику роботи Палацу педагогічного досвіду:

- Рахманова М.Б., завідуюча центром художньо-технічного розвитку.

V. Робота над узагальненням досвіду:

- Ознайомлення з нормативною базою.

- Методичні консультації.

- Відвідування відкритих занять.

- Збір та вивчення документації.

- Презентація досвіду роботи.

VІ. Робота школи молодого педагога:

- Ознайомлення з системою позашкільної освіти, її методичною основою, нормативною базою.

- Методичні консультації.

-Відвідування відкритих занять.

- Розвиток професійних компетентностей молодих педагогів.

- Самоосвіта.

VІІ. Національно – патріотичне виховання в Палаці

Цикл бесід:

 

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

За окремим планом

Протягом року

За окремим планом

Протягом року

Вересень – квітень

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

За окремим графіком

Жовтень (метод. нарада)

Протягом року

Вересень – квітень

Протягом року

Лютий

Квітень

Жовтень

Листопад

Січень – травень

Протягом року

За графіком

За графіком

Протягом року

Травень

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

Протягом року

22 січня - «Соборна мати Україна – одна на всіх, як оберіг» 20.01.17 – 24.01.17
21 лютого – «Любіть Україну, всім серцем любіть» - до дня української мови 20.02.17 – 26.02.17
09,10 березня – Шевченківські дні 07.03.17 – 13.03.17

26 квітня – Чорнобильська трагедія

«Роковини Чорнобильської трагедії – пам’ятаємо біль Чорнобилю»

25.04.17 – 30.04.17
 8 травня – День матері   «Матусі рідній квітку принесу» 08.05.17 – 13.05.17
Перше заняття в гуртках 01.09.17 – 08.09.17
«Моє улюблене місто на Дніпрі» 09.09.17 – 14.09.17
Тематичні заходи «Захисник України» 09.10.17 – 16.10.17
«25 жовтня – День визволення нашого міста» 23.10.17 – 29.10.17
«Гідність та свобода України» 20.11.17 -26.11.17
«Йде Святий Миколай, ти добром його зустрічай!» 18.12.17 -24.12.17

VІІІ. Підвищення педагогічного рівня та

професійної майстерності педагогів Палацу

- Курсова перепідготовка педагогів на базі ДОІППО

- Відвідування відкритих занять, тематичних занять, звітних концертів педагогів Палацу.

- Відвідування майстер – класів та семінарів.

- Методичні консультації.

- Інформ час  «Узагальнення та вивчення досвіду роботи»

- Педагогічні читання

ІХ. Запровадження нормативно правової та

законодавчої бази в роботу Палацу:

- Закони України «Про освіту»,  «Про позашкільну освіту».

- Указ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» .

- Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» .

- Указ Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки».

-Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно – патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно – патріотичного  виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».

- Указ Президента України «Про День Гідності та Свободи».

- Указ Президента України «Про День Соборності України».

- Указ Президента України «Про День захисника України».

За графіком

За графіком

За графіком

За графіком

Травень

Протягом року

 

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

у 2017 календарному році

 

Основним завданням для педагогічного колективу міського Палацу дітей та юнацтва на 2017 календарний рік стане координація та взаємодія міського Палацу з багатопрофільними позашкільними закладами з приводу якісного забезпечення проведення загальноміських конкурсних заходів, сприяння у розширенні форм та методів сучасних педагогічних технологій на основі підвищення фахової майстерності педагогів-позашкільників шляхом проведення таких форм роботи як: семінари-практикуми, круглі столи, проблемні діалоги.

 

Значна увага буде приділятися майстер-класам за пріоритетними напрямками роботи, серед яких: патріотичне, національне виховання, туризм та краєзнавство.

Новий навчальний рік для більшості педагогічного колективу Палацу стане роком участі у професійному визнанні з приводу чого буде проведено загальну атестацію педагогічних кадрів.

 

Новими творчими ідеями стануть такі форми, як: ознайомлення та вивчення, а в послідуючому запровадження кращого досвіду роботи педагогів позашкільних закладів України.

 

Значна увага, упродовж року, буде приділятися самоосвіті, що дасть можливість підняти навчально-виховний процес Палацу на якісно новий рівень завдяки використання новітніх педагогічних технологій в позашкільній освіті.

 

Пріоритетом у роботі педагогічного колективу стане патріотичне та українське національне виховання.

Виконуючи державне замовлення щодо надання якісної позашкільної освіти педагогічний колектив здійснюватиме свою роботу у відповідності до освітніх державних стандартів на підставі нормативно-правових документів, серед яких: Закон України «Про освіту», Закон України «Про позашкільну освіту», Державна програма «Освіта. Україна ХХ1 століття», «Конвенція про права дитини», міська програма розвитку освітньої галузі на період до 2017р. головної обласної методичної проблеми „Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства”. 

Програма пошуку, навчання, виховання обдарованих дітей та молоді у міському палаці дітей та юнацтва «ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ»

download

Інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу Палацу 2015р.

download

Навчально-виховний процес у колективах Палацу в 2014-2015 н.р.

download

Виховний аспект гурткового заняття, як один з елементів формування та розвитку особистості

download

Результативність роботи педагогічного колективу Палацу за 2014 рік. Цілі та завдання на 2015 календарний рік.

download

Положення про роботу методичної ради Палацу

Методична рада міського Палацу дітей та юнацтва створюється з метою реалізації випереджувальної системи інформаційно-методичного забезпечення роботи педагогічного складу працівників Палацу.
У своїй діяльності методична рада керується нормативно-правовим забезпеченням в реалізації Закону України "Про позашкільну освіту", Закону "Про освіту", Всеукраїнської та міської Програм розвитку позашкільної освіти на період до 2014р., Програмою розвитку освітньої галузі м. Дніпропетровська на період до 2014р. та іншими документами, які не суперечать діяльності Палацу, як багатопрофільного позашкільного закладу.
 
До складу методичної ради входять:
 
  • заступник директора з навчально-методичної роботи;
  • заступник директора з навчально-виховної роботи;
  • завідувач відділу методичного
  • методисти
  • зав.структурними підрозділів Палацу
  • практичний психолог
Методична рада
 
1. В и з н а ч а є:
  • пріоритетні напрямки роботи з метою сучасного інформаційно-методичного забезпечення роботи педагогічного колективу Палацу;
  • форми та методи співпраці з районними багатопрофільними позашкільними закладами;
  • форми та методи роботи представників Палацу в районних багатопрофільних позашкільних закладах, з приводу організації інформаційно-методичного забезпечення в частині проведення загальноміських заходів (семінари, майстер-класи, практичні майданчики за напрямками роботи, відкриті поурочні заняття);
  • тематику проведення засідань методичної ради. 
 
2. Р о з р о б л я є   та    а н а л і з у є:
  • перспективний та календарний плани роботи педагогічного колективу Палацу;
  • періодичні видання міської дитячо-молодіжної газети "Я";
  • відкриті поурочні заняття, заходи на рівні Палацу та загальноміські заходи за участю колективів Палацу;
  • інформаційно-методичне забезпечення на інформаційному сайті Палацу;
  • друковану поліграфічну продукцію Палацу (буклети, посібники, методичні видання,тощо);
  • кращий досвід роботи педагогів Палацу з послідуючим письмовим оформленням документації.
 
3. З а б е з п е ч у є:
виконання перспективного та календарного планів роботи Палацу на поточний рік;
проведення тематичних засідань методичної ради з залученням керівників художньо-творчих колективів Палацу;
  • ведення облікової нормативної бази в частині інформаційно-методичного забезпечення;
  • наочне оформлення облікової документації;
  • взаємозв'язок з багатопрофільними позашкільними закладами України з приводу вивчення узагальнення та запровадження кращого досвіду роботи в педколективі Палацу;
  • підготовку та проведення педагогічних нарад, нарад при директорі (з письмовим веденням протоколів), інших форм та методів роботи з вихованцями та педагогічним колективом Палацу в частині інформаційно-методичного забезпечення;
  • щомісячне  оформлення план-сіток Палацу.
 
4. С п р и я є:
  • підвищенню фахової майстерності педагогів Палацу;
  • підготовці та проведенню атестації педагогічного складу працівників Палацу;
  • взаємодії колективів Палацу з колективами районних багатопрофільних позашкільних закладів з приводу забезпечення кращого досвіду  роботи в педагогічну діяльність;
  • підготовці та проведенню загальноміських заходів в частині сценарного забезпечення, вирішення організаційних питань, консультативної роботи. Вирішення організаційних питань та загальний контроль за роботою методичної ради Палацу здійснює заступник директора з навчально-методичної роботи.
       Дане положення доводиться під особистий підпис голови та членів методичної ради.

Суть процесу виховання, вибір ефективних методів виховання.

  • Виховання - цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття і поведінку вихованців з метою формування у них відповідних якостей.
  • "Виховання... - це багатогранний процес постійного духовного збагачення і оновлення тих, хто виховується, і тих, хто виховує... єдність їхніх ідеалів, намагань, інтересів, думок, переживань." В. О. Сухомлинський

 

Методи виховання

 

Методи формування свідомості, впливу на почуття і волю особистості (словесно-емоційні)

  • переконання (коли за допомогою логічних побудов здійснюється вплив на свідомість);
  • навіювання (коли вплив здійснюється на підсвідомому рівні);
  • розповіді на етичні теми, пояснення, роз'яснення(: "Усі роблять так"), лекції, етичні бесіди, умовляння, інструктажі, диспути, доповіді, використання ефекту наслідування
  • позитивного прикладу ( батьків, вихователів, друзів, видатних людей (вчених, письменників, громадських діячів та ін.), героїв книг, фільмів..)

       Результатом цього впливу повинні бути знання, погляди, переконання.

 

  • Лише світогляд дає людині усвідомлення власного місця в світі і тим самим ґрунт під собою.... С.Гессен
  • "Важко привести до добра повчаючи, легше - прикладом." Сенека

 

Методи організації діяльності

  • Тренування - метод формування необхідних якостей особистості шляхом багаторазового повторення дій і вчинків учнів.
  • Привчання - метод, який забезпечує інтенсивне формування необхідної якості.
  • Педагогічна вимога (Вимога-порада. Вимога-довір'я. Вимога-прохання. Вимога-натяк. Вимога-схвалення.)
  • Керівництва / заохочення

Методи стимулювання (від лат. stimulo - збуджую, заохочую)

  • Заохочення / Схвалення / Змагання
  • Умовляння, що поєднує прохання з роз'ясненням і навіюванням
  • Пояснювально-репродуктивні, проблемно-ситуаційні, стимулювання, гальмування, , самовиховання.
  • Прийом виховання - це частина загального методу, окрема дія (вплив), конкретне поліпшення. (Приклад. Спілкування - засіб виховання, а репліка, порівняння - прийоми.)

Народна педагогіка:  фольклор (казки, легенди, пісні), етнографічні матеріали, народні виховні традиції, ігри й іграшки, народні молодіжні свята, досвід сімейного виховання та інш.

Виховання, створене самим народом і засноване на народних починаннях, має таку виховну силу, якої немає в найкращих системах, що грунтуються на абстрактних ідеях чи запозичені в іншого народу. К.Д. Ушинсъкий.

 

Усі, хто готується стати корисним громадянином, повинні спочатку навчитися бути людьми. М.І.Пирогов

 

Напрямки виховання: 

  •        інтелектуальне,
  •        фізичне,
  •        патріотичне,
  •        моральне,
  •        художньо-естетичне й екологічне,
  •        правового,
  •        трудове виховання в єдиному виховному процесі.

Колектив як форма виховання (групи людей общини, громади, сходи, козацькі круги, сім'я, трудові об'єднання, гуртки, союзи, фонди, партії, громадські організації; культурно-спортивні клуби, товариства, команди, ансамблі)

 

Інтелектуальне (розумове) виховання передбачає:

 

  • засвоєння системи знань, яка спроектована з відповідних навчальних предметів і містить перелік смислових елементів суспільного досвіду (фактів, понять, означень, теорем, законів, положень, правил, алгоритмів діяльності тощо);
  • розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, раціональної організації навчальної праці;
  • розвиток критичного мислення, здатності усвідомлю вати та відстоювати особисту позицію;
  • вироблення вміння самостійно здобувати знання;
  • готовність до застосування знань, умінь в практичній діяльності;
  • формування особистісного світогляду - узагальненого розуміння всього світу в цілому на ґрунті великої кількості впорядкованих поглядів, переконань, ідеалів.

 

Побудова діалогу між вихованцем і вихователем

У діалозі реалізується:

 

  1. атмосфера довіри, поваги, співпереживання, обміну духовними цінностями;
  2. педагогічна підтримка вихованця у визначенні соціального значення і особистісного смислу об'єктів реальної дійсності;
  3. допомога учневі в уточненні власної мети діяльності, осмисленні можливостей її реалізації, шляхів подолання перешкод, самореалізації, самоконтролі, самоаналізі, самооцінці, самокорекції діяльності;
  4. стимулювання свободи творчості, співтворчості; успіху вихованця у виконанні обраної ним діяльності;
  5. поширення спілкування на всю сферу життєдіяльності;
  6. сприяння становленню індивідуального досвіду.

Важливими моральними цінностями, які визначають громадянську поведінку особистості, є совість, чесність, правдивість, свобода, рівність, справедливість, повага, толерантність, гідність, працелюбність, відповідальність та інші.

       Формування особистості передбачає не тільки рівень розвитку соціальних властивостей людини, а й виховання цінності, що виражає "ідеал людини, який у будь-яких умовах зберігає справжню людяність" (А.Швейцер).

       

Отже, найсуттєвішими рисами гуманістичної школи виховання є:

 

  1. особливе ціннісне ставлення до вихованця, визнання розвитку особистості (інтелектуального, фізичного, морального, естетичного, трудового) головним завданням школи, а становлення індивідуальності особистості - її головним результатом;
  2. гуманістичні моделі передбачають створення культурно-виховного середовища, у якому відбувається вільний вибір особистістю способів творчої самореалізації, її саморозвиток у гармонії із собою і суспільством;
  3. кожна виховна система веде власний творчий пошук змісту, методів, форм і засобів виховання; гуманістична спрямованість передбачає свободу і творчість як вихованців, так і вихователів;
  4. вихователь є наставником і другом дитини, він постійно враховує її потреби, допомагає набути природності (доброї, вільної, кмітливої), реалізувати можливості; підтримує кожного вихованця.
  • Саме виховання, якщо воно бажає щастя людині, повинно виховувати її не для щастя, а готувати до праці життя. К.Д. Ушинський
  • Виховання, головним чином, повинно засіяти наші серця корисними для індивіда й суспільства звичками. К.Гельвецій

 

Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді

 

  • Сім'я - перше джерело, з якого починається велика ріка почуттів і переконань.

Справжньою школою виховання щедрості, душевності і чуйності є сім'я: ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності.В. О. Сухомлинський.

  • Знання вихованця повинно прийти до вихователя не у процесі байдужого його вивчення, а лише в процесі спільної з ним роботи і найактивнішої йому допомоги... А.С. Макаренко
  • Справжнє виховання тому і поєднує в собі науку і мистецтво, що об'єктивні закономірності соціального розвитку у жорстких рамках культури повинні залишити місце для індивідуальної своєрідності, свободи особистісного "я", становлення суб'єктності. К.Д. Ушинський

 

Суспільне виховання

 

Проблеми суспільного виховання вивчає соціальна педагогіка (лат. socium - суспільство).

 

Відмова держави і церкви від міцного союзу зовсім не означає, що світова школа відкидає вселюдські ідеали, закладені в релігії. Церква протягом багатьох віків, відповідаючи на питання "Як жити в світі?" зберігала і розвивала тенденції духовної культури, сприяла консолідації сил суспільства.

Навчально-виховна діяльність Палацу у 2015-2016 н.р.

            Педагоги Палацу дітей та юнацтва свою навчально-виховну діяльність у новому навчальному році планують на основі базисних, державних, концептуальних, нормативно-правових, інструктивно-методичних матеріалів, програмних документів, серед яких: «Конвенція про права дитини», Закон України „Про освіту”, Закон України „Про позашкільну освіту”, Державна програма „Освіта. Україна ХХI століття”, міська програма розвитку освітньої галузі на період до 2017р..

Процес модернізації позашкільної освіти у Палаці продовжиться за основними стратегічними напрямками національної Доктрини розвитку освіти України у ХХ1 столітті, головної обласної методичної проблеми року „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”, Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо функціонування і розвитку освіти в Україні»,   «Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року».

Виконанню програм сприятиме:

  • моделювання умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, задоволення інтересів, запитів і пріоритетів, потреб культурно-освітніх, дозвільницько - розважальних послуг серед вихованців Палацу;
  • виховання у гуртківців національної самосвідомості, поваги до культури та звичаїв рідного народу, рідної мови та загальнолюдських цінностей;
  • виховання особистості школярів та учнівської молоді міста з високим рівнем адаптованості до соціального середовища, формування їх життєвої компетентності, оцінювання результатів своєї творчої праці з погляду моральності, гуманізму і перспективності;
  • закладання основ допрофесійного формування особистості, активне дійове засвоєння здобутих знань, умінь, навичок у будь-яких життєвих ситуаціях;
  • формування творчої особистості гуртківців, розвиток творчих рис, самосвідомості, творчих якостей та інтелекту;
  • пошук нових шляхів обґрунтування новітніх методик у пропаганді та вивченні української культури, поєднання традиційних і нетрадиційних форм роботи у навчально-виховному процесі;
  • удосконалення системи цілеспрямованого виявлення та розвитку обдарованих дітей, розробка та послідовне введення нового змісту, прогресивних технологій;
  • визначення шляхів та засобів особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання гуртківців, розкриття їх індивідуальних здібностей;
  • створення відкритого педагогічного простору, що забезпечує умови для формування навичок духовної, інтелектуальної, естетичної культури;
  • удосконалення роботи з проблеми соціального захисту дітей-інвалідів, дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей, пошук нових форм і методів з дітьми девіантної поведінки;
  • удосконалення і оновлення системи співпраці Парламенту дітей зі шкільними органами самоврядування;
  • формування екологічно орієнтованих стосунків, цілісних знань, спрямованих на подальший пошук і розвиток нових форм екологічної культури;
  • проведення заходів щодо розвитку професійної компетентності педагогів Палацу, серед яких: тренінги, ділові ігри, круглі столи, семінари-презентації, інтерактивні форми діалогу, школа молодого фахівця.

Педагогічний колектив Палацу продовжить роботу над удосконаленням та розширенням навчально-виховного простору, удосконаленням роботи над проблемною темою року «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

Педагогічний колектив скоординує свою діяльність в напрямку виконання комплексних програм: „Ярина”, „Сонячні грона”, „Степова Еллада”, „Проліски”, які розкриють нові грані співпраці: позашкільний заклад – школа та змоделюють оптимальні умови для всебічного розвитку дітей.

 

Міські масові заходи на 2015-2016 н.р.

МІСЬКІ МАСОВІ ЗАХОДИ на 2015-2016 н.р.

День відкритих дверей у міському Палаці дітей та юнацтва.

вересень

Центр художньо-творчого розвитку (ЦХТР)

Урочистості до Дня міста (за окремим планом).

вересень

ЦХТР

Обласний фестиваль-конкурс з брейк-дансу.

вересень

ЦХТТ

«Лідерський марафон» (для осередків шкільного самоврядування).

вересень-травень

Парламент

«Мій домашній улюбленець» - міський конкурс

вересень-грудень

Екоцентр

Вибори до Парламенту дітей міста.

жовтень

Парламент

«Шана, вдячність лише Вам» (урочистості до Дня працівника освіти)

жовтень

ЦХТТ

«Чисте небо над Дніпром» - тематична програма до Дня визволення Дніпропетровська від німецько-фашистських загарбників.

жовтень

ЦХТР

«На крилах пісень» (традиційний міський фестиваль авторської пісні за участю школярів та учнівської молоді).

жовтень

оргмасовий відділ, ІМЦ

«Добро в твоєму серці» - допомога безпритульним тваринам (екологічний проект)

протягом року

Екологічний центр

Відбірковий тур до обласного конкурсу дитячої творчості на кращого юного майстра народних ремесел.

згідно плану ОблЕНЦ

Ц У К

Відбірковий тур до участі в обласному конкурсі «Знай і люби свій рідний край» (представлення робіт за напрямками народних ремесел)

згідно плану ДЮК «Веснянка»

Ц У К

«Формула успіху» (1/8 фіналу) – міський інтелектуальний турнір

листопад

педагог-організатор

«Півгодинки на цікавинки» (міський конкурс для учнів 3-4 класів).

листопад

оргмасовий відділ, ІМЦ

«Діти – дітям» - благодійна акція до міжнародного дня інвалідів.

грудень

Парламент

« Замість ялинки – зимовий букет»- міська екологічна виставка - конкурс

грудень - січень

Екологічний центр, МСЮН

«Дебют» - міська виставка.

грудень

Ц У К

«Святий Наум наведе на ум» (міське свято посвячення в підмайстри)

грудень

Ц У К

«Творче майбутнє» - фестиваль творчих дитячих колективів основного рівня навчання.

грудень

ЦХТР

«Собори наших душ» (міське літературно-мистецьке свято)

грудень-січень

ЦУК, ред.газ. «Я»

«Ялинка мерії» - міське новорічне свято

грудень

ЦХТР

«Мій рідний край – моя земля» - міська виставка дитячої творчості

січень

Екологічний центр

«Відкрий для себе Україну» - міський конкурс для учнів 5-6 класів

лютий

оргмасовий відділ, ІМЦ

«Формула успіху» (1/4 фіналу) – міський інетелектуальний турнір

лютий

педагог-організатор

«Крок у майбутнє» - міська виставка з дизайну.

лютий

ЦХТТ, ЦУК

Junior Media Dnepr” - міський конкурс дитячо-юнацької медіа творчості.

лютий

ІМЦ

«Наддніпрянські джерела» - міський фольклорний фестиваль.

лютий

ЦУК

«Театральні обрії» - міський фестиваль дитячих театрів.

лютий

оргмасовий відділ

Презентація 16 колективної збірки «Собори наших душ».

березень

ІМЦ. ЦУК, ред.газ. «Я»

Міський фестиваль екотворчості.

березень

Екоцентр, МСЮН

«EVVIVA» - міський конкурс–огляд моделей учнівського самоврядування

березень

Парламент

«І твоя, Кобзарю, слава не вмре, не поляже…» - міський конкурс читців.

березень

Ц У К

«Первоцвіт» - міська виставка-конкурс дитячої творчості

березень

Екоцентр, МСЮН

«Формула успіху» (1/2 фіналу) – міський інтелектуальний турнір.

березень

педагог-організатор

Зоотурнір ерудитів

березень

Екоцентр, МСЮН

«На подіумі юнь, краса, гармонія» - міський фестиваль дитячих театрів моди.

квітень

оргмасовий відділ

«Зоряне коло» - міський конкурс-огляд дитячих творчих колективів.

квітень

оргмасовий відділ

«Пасхальні кольори» - міська виставка.

квітень

Ц У К

«Славимо Перемогу заради миру на Землі» - декада до 71-річчя Перемоги.

травень

ІМЦ

«Золота надія» - міське свято вшанування золотих медалістів.

травень

ЦХТР

Декада до Міжнародного Дня захисту дітей.

травень-червень

ЦХТР

Участь в урочистостях до Дня молоді.

червень

Парламент

Свято до Дня Конституції.

червень

ІМЦ

Свято до Дня незалежності (за окремим планом)

серпень

ІМЦ, ХХТР

Керівництво і контроль за навчально-виховним процесом

ЗМІСТ

ТЕРМІН

ВИКОНАННЯ

ВІДПОВІД.

Сучасний підхід до планування взаємодія та координація між адміністрацією Палацу дозволяє останнім часом застосувати на практиці нові педагогічні технології, урізноманітнити форми та методи роботи з педагогічним колективом, спрямовані на поліпшення умов праці та розвитку.

 

Система управлінської діяльності Палацу скоординована та має свій логічний розвиток. Насамперед, це:

  • Концепція розвитку Палацу
  • Статут
  • Колективна угода між адміністрацією та профспілкою які найшли своє відображення в питаннях перспективного плану роботи на рік, планах-сітках на кожен місяць та в структурних підрозділах Палацу.

 

Контрольно-ангалітична діяльність базується на Законах України: «Про позашкільну освіту», «Про освіту», Програми розвитку позашкільної освіти України та відповідної міської програми розвитку позашкільної освіти м.Дніпропетровська.

 

Результативність контрольно-аналітичної діяльності відображається у:

  • аналізуючих наказах
  • тематичних розпорядженнях
  • педагогічних радах
  • методичних та художніх радах

 

Наприкінці кожного року узагальнюється інформація та подається до управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради, якому підпорядкований Палац.

 

З метою керівництва і контролю за навчально-виховним процесом у 2014-2015 навчальному році   проводяться:

  • консультативні наради, засідання методичних   об’єднань, індивідуальне вивчення стилю         педагогічної діяльності закладу;
  • відвідування відкритих уроків та навчальних занять; загальноміських заходів;
  • вивчення та узагальнення кращого досвіду роботи педагогів Палацу;
  • атестація педагогічних кадрів Палацу.

 

Якісні показники контрольно-аналітичної діяльності висвітлюються на сайті Палацу в розділі «Методична робота».

В продовж року

ІМЦ, адміністрація

 

Тематика педагогічних нарад:

1. Цілі та завдання педагогічного колективу Палацу на новий навчальний рік.

вересень

 

2. Шляхи підвищення ефективності навчально-виховного процесу в контексті реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні.

січень

заст.дир. з НМР

заст.дир. з НВР

3. Формування позитивної мотивації навчання щодо забезпечення творчого потенціала вихованців.

квітень

4. Якісні показники та результативність роботи педагогічного колективу у 2014-15н.р.

червень

 

Режим роботи та організація навчально-виховного процесу Палацу на 2015-2016н.р.

Навчально-виховний процес у гуртках, творчих об’єднаннях та колективах Палацу здійснюється у відповідності до педагогічного навантаження, комплектування груп гуртківцями та розкладу навчальних занять.

Координацію роботи з вищезазначених питань очолює заступник директора з навчально-виховної роботи.

Інформаційно-методичне забезпечення, планування гурткової та всіх видів діяльності педагогічного колективу Палацу здійснює інформаційно-методичний центр, координацію забезпечує з заступник директора з навчально-методичної роботи.

РЕЖИМ ТА ОБЛІК РОБОТИ

ШТАТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПАЛАЦУ

У відповідності до Колективної угоди між адміністрацією та профспілкою Палацу тривалість робочого тижня штатних педагогічних працівників Палацу відповідає КЗзП.

Облік роботи, як і керівників гуртків, ведеться в окремих журналах, перевірку яких здійснює заступник директора з навчально-виховної роботи.

Штатні педагогічні працівники працюють за посадовими обов’язками (підпорядкованість зазначена в моделі розвитку Палацу), додається.

Ц И К Л О Г Р А М А

проведення оперативних нарад, засідань,

методичної та художньої рад, нарад при директорі

та педагогічних нарад у 2015-2016н.р.

  • Наради при директорі – 1 раз на місяць (1 вівторок кожного поточного місяця).
  • Оперативні наради при директорі – щотижнево (понеділок з інженерно-технічною службою та бухгалтерією; вівторок – з завідувачами структурних підрозділів, штатними педагогічними працівниками Палацу).

  • Виробничі наради – щомісячно (остання середа місяця).
  • Засідання методичних рад, методоб’єднань – щомісячно (перший четвер).
  • Засідання художньої ради – щомісячно (остання п’ятниця).
  • Педагогічна нарада – 1 раз в квартал (за окремим планом).

План-сітка виховних та загальноміських заходів Палацу до управління освіти та науки міської ради подається щомісячно (до 25 числа поточного місяця на наступний календарний місяць). Відповідальні за складання плану-сітки - заступники директора Палацу за напрямками роботи.

У 2015-2016 навчальному році проводяться ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ

ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ (2015-2016н.р.)

«Український віночок».

вересень

Переясловець Л.

«Народознавство. елегійні погляди Козаків».

жовтень

Онищенко Н.

«Обплітання. Шкіра»

жовтень

Рахманова М.

«Трансформатори. Призначення. Пристрій»

жовтень

Парфьонов В.

«Звичка – основа основ»

жовтень

Готвянська О.

«Дефіле, як основа хореографії»

жовтень

Пастернак В.

«Виховання національної свідомості через українські пісні»

жовтень

Зігмонт А.С.

«Ознайомлення, навчання та практика “Octagon-batlle”

жовтень

Марченко В.

«Будиночок із димарем» і казкар Дим» (СКЕВ)

жовтень

Данович С.

Передвиборча кампанія.

жовтень

Сальнікова О.

«Лялька-мотанка»

листопад

Зайченко О.

«Мова програмування HTML»

листопад

Шевченко О.

«Декоративне панно з вовни в дизайні інтер’єру»

листопад

Вартанян А.

«Дизайнери, які змінили світ моди»

листопад

Кондрікова К.

«Лексика джаз-модерн танцю»

листопад

Чергик І.

«Свобода руху у сучасному танці»

листопад

Кондратьєва

«Розвиток дитини як особистості»

листопад

Комар Р.В.

«Музичний калейдоскоп»

листопад

Левіна М.С.

«Елементи естрадного та джазового танцю».

листопад

Черновол Ю.

«Все про мене»

листопад

Грибкова І.

З акторської майстерності.

грудень

Чистяков Р.

«Удосконалення рухів емоційно-динамічного характеру».

грудень

Михайліченко А.

«Екзерсіс – розвиток координації та виразності виконання».

грудень

Котова Л.

«День святого Миколая дуже весело співає»

грудень

Ткаченко О.

«Обереговий віночок» (колажі).

грудень

Лавринець Н.

«У світі емоцій».

лютий

Сидорова Я.

«Особливості розмноження різних видів холоднокровних тварин».

лютий

Буяновєр Є.

«Чудо дерево»

лютий

Данович С.

«Масляна» - святкова розвага.

лютий

Бандур В.І.

«Буріме – одна з форм літературної творчості».

березень

Заславська Т.

«Театралізація сучасної пісні».

березень

Решетняк В.

«Весну зустрічаємо».

березень

Шевченко Е.

«Акторська уява та увага».

березень

Кисельова А.

«Розробка власного бренду в одязі».

березень

Бондаренко І.

«Вітальня королеви Музики».

квітень

Маслова О.

«Емоції життя».

квітень

Новицька Т.

«Болотні черепахи – тварини з Червоної Книги».

квітень

Кривцун Л.

«Стабілізатори напруги й струму. Характеристики, особливості роботи».

квітень

Кудря А.

«Рушникові шви»

квітень

Дьоміна А.

Більше статей...

  1. Інформаційно-методичний центр рекомендує
  2. Методичні рекомендації щодо організації та проведення благодійної акції Парламенту дітей та юнацтва міста Дніпро «Шкільні лідери-дітям» ( з 2006 до 2016 « Діти-дітям»)
  3. Методичні рекомендації "Про роботудитячого та учнівського самоврядування в гуртках, клубах, дитячих об´єднаннях.
  4. Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в осередках учнівського самоврядуванняа
  5. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо участі у першому ( заочному ) турі міського фестивалю -огляду моделей учнівського самоврядування «MAXIMA» (« МАКСИМА»)
  6. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ СОЦІАЛЬНО-ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ ( ЛІДЕРІВ УС)
  7. План проведення загальноміських заходів на І півріччя 2016/2017 навчального року
  8. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У 2016 – 2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
  9. Організація учнівського самоврядування. Бібліотека методиста -координатора УС
  10. Гендерна культура особистості. Бібліотека методиста-координатора УС

Група у Facebook

Корисні посилання

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

BannerFans.com

Created jtemplate.ru joomla modules